Ett år med turbulens..
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Ett år med turbulens..

    Så har ett år gått..
    Helt plötsligt fick vi vår son en månad tidigare än tänkt.. Lyckan var total tills han var 2 månader och vi fick veta att han har Hydrocefalus. Till början ställde vi in oss på en pojke med ett tufft liv fyllt av problem. Cp-skador, autism osv. Sen slappnade vi av i tanken och kom fram till att vi tar problemen om dom kommer. För några veckor sedan fick han vattenbråck i pungen som en följd av shunten (tror dom) men det är en ofarlig åkomma.
    Nu har vi en 1-åring som ligger jättebra till i utv. Han går längs möbler, plockar och pekar, ropar på mamma (jämt) och älskar att gosa med sin storasyster. Han är lång (80cm) och smal med en vacker mörkbrun kalufs. Jag älskar mitt lilla kryp och gläds över att han fick bli 1 år och att förhoppningarna är ljusa för framtiden.
    Kram på er.
  2. 1
    Ett år med turbulens.. Så har ett år gått..
    Helt plötsligt fick vi vår son en månad tidigare än tänkt.. Lyckan var total tills han var 2 månader och vi fick veta att han har Hydrocefalus. Till början ställde vi in oss på en pojke med ett tufft liv fyllt av problem. Cp-skador, autism osv. Sen slappnade vi av i tanken och kom fram till att vi tar problemen om dom kommer. För några veckor sedan fick han vattenbråck i pungen som en följd av shunten (tror dom) men det är en ofarlig åkomma.
    Nu har vi en 1-åring som ligger jättebra till i utv. Han går längs möbler, plockar och pekar, ropar på mamma (jämt) och älskar att gosa med sin storasyster. Han är lång (80cm) och smal med en vacker mörkbrun kalufs. Jag älskar mitt lilla kryp och gläds över att han fick bli 1 år och att förhoppningarna är ljusa för framtiden.
    Kram på er.
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    jag är glad att allt går bra för er Grattis till ett år.
    Kram
  4. 2
    jag är glad att allt går bra för er Grattis till ett år.
    Kram

Liknande trådar

  1. turbulens hemma
    By yinyang in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 11:53
  2. Senaste tidens turbulens
    By SiPen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 14:48
  3. Turbulens
    By pao71 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 13:31
  4. Lite turbulens
    By Geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 08:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar