Skakiga rörelser?
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Skakiga rörelser?

    Är era bebisar skakiga? Ibland har Alva så skakiga rörelser med både armar och ben. Jag TROR att det är så för bebisar men nu har en tanke bitit sig fast att det kanske inte alls är så... tänk om något är fel. Ska såklart fråga på BVC när vi ska dit i morgon men hoppas att ni kan lugna mig redan idag?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~
    Min blogg: http://jessicasinspiration.blogg.se
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~
  2. 1
    Skakiga rörelser? Är era bebisar skakiga? Ibland har Alva så skakiga rörelser med både armar och ben. Jag TROR att det är så för bebisar men nu har en tanke bitit sig fast att det kanske inte alls är så... tänk om något är fel. Ska såklart fråga på BVC när vi ska dit i morgon men hoppas att ni kan lugna mig redan idag?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Ingen har svarat på hela dagen... nu börjar jag bli riktigt orolig för då betyder det antagligen att ni inte känner igen det här hos era barn. Tänk om något verkligen är fel...
    Skrev ju fel också, ska till BVC på torsdag.
  4. 2
    Ingen har svarat på hela dagen... nu börjar jag bli riktigt orolig för då betyder det antagligen att ni inte känner igen det här hos era barn. Tänk om något verkligen är fel...
    Skrev ju fel också, ska till BVC på torsdag.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Kan du förklara lite mer?
    Avve kan få lite skakningar i bland, som om han fryser, men det är oftast när det är något, typ blir rädd, trött, blir ledsen.
    ~~~~ I stormen härdas eken! ~~~~

    Har två killar födda -04 och -08 och en tredje som kommer i januari -10.

    http://ischasblogg.bloggagratis.se/
  6. 3
    Kan du förklara lite mer?
    Avve kan få lite skakningar i bland, som om han fryser, men det är oftast när det är något, typ blir rädd, trött, blir ledsen.
  7. Medlem sedan
    Sep 2007
    #4
    Jag har för mig att jag har läst att det beror på omgoet nervsystem hos bebisar, men jag är inte helt hundra. Det är finns säkert någon bra förklaring bakom det hela. Hoppas på lugnande besked i morrn på BVC
  8. 4
    Jag har för mig att jag har läst att det beror på omgoet nervsystem hos bebisar, men jag är inte helt hundra. Det är finns säkert någon bra förklaring bakom det hela. Hoppas på lugnande besked i morrn på BVC
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Jag tror jag vet vad du menar. Josefin har haft som en serie ryckningar ibland, som stannar av rätt fort. Det har gått över nu. Slutade kanske för en månad sedan. Hon är 4,5 mån nu och född för tidigt. Jag tror som Estrella att det är nervsystemet som är omoget. Jag tror inte att du behöver oroa dig.
    Kram
  10. 5
    Jag tror jag vet vad du menar. Josefin har haft som en serie ryckningar ibland, som stannar av rätt fort. Det har gått över nu. Slutade kanske för en månad sedan. Hon är 4,5 mån nu och född för tidigt. Jag tror som Estrella att det är nervsystemet som är omoget. Jag tror inte att du behöver oroa dig.
    Kram
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Tack för era svar. Ni hade rätt. BVC-tanten sa att det beror på ett omoget nervsystem och det kommer rätta till sig så småningom. Pust. Skönt.
  12. 6
    Tack för era svar. Ni hade rätt. BVC-tanten sa att det beror på ett omoget nervsystem och det kommer rätta till sig så småningom. Pust. Skönt.

Liknande trådar

  1. rörelser
    By Gulis in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-19, 10:20
  2. E ni skakiga ?
    By Trelleborgstjej in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-28, 19:25
  3. Rörelser?
    By ung77 in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-01, 18:20
  4. Skakiga tider...
    By Mrs Braverman in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-09-21, 06:48
  5. Rörelser..
    By Hanniiisen in forum _0805 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 14:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar