Vad önskar sig era?
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Vad önskar sig era?

    Det har bergis redan frågats efter, men jag är lite trög, så jag gör ett nytt försök. Vad önskar sig era i födelsedagspresent (eller fick) och i julklapp?

    Jag har som vanligt värsta stöket med två decemberbarn, två lilljular och julafton hemma hos oss med fullt med folk, så jag gör ett "presentschema"...

    Jag vill inte att de ska få en massa leksaker som sen bara ligger och skräpar. Utan mer pyssel, dataspel, kläder och sånt. Men jag behöver inputs. Köpte en del på Disneystore när jag var i London - de gillar ju Hanna Montana och High School Musical. Suck.

    (Vaddå, vad DE önskar sig?? Här är det mamma som bestämmer ;-)!)
    Viktoria med Filippa (-99) och Emilia (-02)
  2. 1
    Vad önskar sig era? Det har bergis redan frågats efter, men jag är lite trög, så jag gör ett nytt försök. Vad önskar sig era i födelsedagspresent (eller fick) och i julklapp?

    Jag har som vanligt värsta stöket med två decemberbarn, två lilljular och julafton hemma hos oss med fullt med folk, så jag gör ett "presentschema"...

    Jag vill inte att de ska få en massa leksaker som sen bara ligger och skräpar. Utan mer pyssel, dataspel, kläder och sånt. Men jag behöver inputs. Köpte en del på Disneystore när jag var i London - de gillar ju Hanna Montana och High School Musical. Suck.

    (Vaddå, vad DE önskar sig?? Här är det mamma som bestämmer ;-)!)
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    André önskar sig allt och inget.. HAn är en riktig 6åring med ett jäkla humör..
    Men jag är trött på att min kamera är till 70 procent fylld med foton som han och Angelo tagit så han ska få en digitalkamera av oss. Den var billig (600) och det känns helt rätt eftersom jul kommer och alla andra ger leksaker. Och om man ska köpa ett lego paket eller dylikt så kostar det typ 598 kr ändå.
    Jag har visserligen önskat spel åt honom, råttfällan och kalaha och kläder.
    de där pärlplatt grejjen man häller vatten på och de fastnar då? oj svårt att förklara.. hahhaha
  4. 2
    André önskar sig allt och inget.. HAn är en riktig 6åring med ett jäkla humör..
    Men jag är trött på att min kamera är till 70 procent fylld med foton som han och Angelo tagit så han ska få en digitalkamera av oss. Den var billig (600) och det känns helt rätt eftersom jul kommer och alla andra ger leksaker. Och om man ska köpa ett lego paket eller dylikt så kostar det typ 598 kr ändå.
    Jag har visserligen önskat spel åt honom, råttfällan och kalaha och kläder.
    de där pärlplatt grejjen man häller vatten på och de fastnar då? oj svårt att förklara.. hahhaha
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Andrea önskar sig:
    Polly pocket docka med tillbehör
    Spindelmannentröja
    Karaokemaskin
    Garn i olika färger
    Trollerilåda
    Dockskåpsmöbler
  6. 3
    Andrea önskar sig:
    Polly pocket docka med tillbehör
    Spindelmannentröja
    Karaokemaskin
    Garn i olika färger
    Trollerilåda
    Dockskåpsmöbler

Liknande trådar

  1. Önskar ER en God Jul
    By Piamed4 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-25, 06:24
  2. Önskar ER en God Jul
    By Piamed4 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-01, 20:56
  3. vad önskar ni få ut av en
    By anonymt namn in forum Flerhandikapp
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 13:18
  4. Önskar
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 08:31
  5. önskar
    By Myzan o Co in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 16:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar