Gnällfis ?
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Gnällfis ?

    Sista veckan så har Oliver förvandlats från en urgullig kille till en gnällfis. Han har kunnat sitta och leka i sitt rum med sina leksaker helt själv men nu kan man knappt släppa ner honom på golvet utan att han börjar grina. När vår barnvakt Sandra kom hit sist (hon har varit med i bilden i 2 år och barnen älskar henne) så började Oliver storgrina och klättrade hysteriskt i min famn. VAD e detta ? Jag känner knappt igenom honom.
  2. 1
    Gnällfis ? Sista veckan så har Oliver förvandlats från en urgullig kille till en gnällfis. Han har kunnat sitta och leka i sitt rum med sina leksaker helt själv men nu kan man knappt släppa ner honom på golvet utan att han börjar grina. När vår barnvakt Sandra kom hit sist (hon har varit med i bilden i 2 år och barnen älskar henne) så började Oliver storgrina och klättrade hysteriskt i min famn. VAD e detta ? Jag känner knappt igenom honom.
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Det är inte några tänder på G eller en ny fas av mammighet?
    Har märkt på Viktor att vissa tider på dan så är han väldigt gnällig och det ska klängas till förbannelse.
  4. 2
    Det är inte några tänder på G eller en ny fas av mammighet?
    Har märkt på Viktor att vissa tider på dan så är han väldigt gnällig och det ska klängas till förbannelse.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Haha, kände precis en liten tand ! :-) E nog det samt mammighet.
  6. 3
    Haha, kände precis en liten tand ! :-) E nog det samt mammighet.

Liknande trådar

  1. Gnällfis bebis
    By Mran in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 23:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar