Illamående igen i v 31...
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Illamående igen i v 31...

    Hej, jag har börjat få samma illamåendesymptom fast ännu värre nu än innan. Mådde relativt illa på morgnarna fram till v 17. Har mått toppen fram tills i lördags. Plötsligt har jag ingen aptit, har kräkts, kan absolut inte känna matos alls utan att vilja kräkas. Är detta normalt, jag är i vecka 31 nu... blir lite orolig
  2. 1
    Illamående igen i v 31... Hej, jag har börjat få samma illamåendesymptom fast ännu värre nu än innan. Mådde relativt illa på morgnarna fram till v 17. Har mått toppen fram tills i lördags. Plötsligt har jag ingen aptit, har kräkts, kan absolut inte känna matos alls utan att vilja kräkas. Är detta normalt, jag är i vecka 31 nu... blir lite orolig
  3. På besök från dec 08
    #2
    Hej
    Min BM sade att det är normalt att man får tillbaka sitt illamående mot slutet men av andra skäl än man mådde illa i början. Kolla med din Bm om du är orolig!
  4. 2
    Hej
    Min BM sade att det är normalt att man får tillbaka sitt illamående mot slutet men av andra skäl än man mådde illa i början. Kolla med din Bm om du är orolig!
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    hej! jag är vi v.32 nu (går in i v33) och känner precis som du. Jobbigt illamående, ingen aptit ALLS och bara mår blääää. Yr är jag med och ibland känns det som jag ska svimma. Igår i matäffären blev jag helt plötsligt suddig på höger ögat och trodde jag skulle svimma. sjukt konstig känsla. Gick över efter vila och lite vatten.
    Kan ju vara att bebis tar ännu mer näring och järn... Jag ska nog kolla min järnvärden hos bm igen....

    annars får vi stå ut i tja.... 8v till
  6. 3
    hej! jag är vi v.32 nu (går in i v33) och känner precis som du. Jobbigt illamående, ingen aptit ALLS och bara mår blääää. Yr är jag med och ibland känns det som jag ska svimma. Igår i matäffären blev jag helt plötsligt suddig på höger ögat och trodde jag skulle svimma. sjukt konstig känsla. Gick över efter vila och lite vatten.
    Kan ju vara att bebis tar ännu mer näring och järn... Jag ska nog kolla min järnvärden hos bm igen....

    annars får vi stå ut i tja.... 8v till
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Här är en till :-) Är i vecka 29 och mår pyton. Samma illamående som i början. Klarar inte av vissa dofter. Och frukosten kommer oftast upp igen. Mina värden är helt ok. Så det är nog ganska vanligt vad jag har förstått.
  8. 4
    Här är en till :-) Är i vecka 29 och mår pyton. Samma illamående som i början. Klarar inte av vissa dofter. Och frukosten kommer oftast upp igen. Mina värden är helt ok. Så det är nog ganska vanligt vad jag har förstått.

Liknande trådar

  1. Illamående IGEN?
    By Jess74 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-06, 10:31
  2. Illamående igen i v 31...
    By maija80 in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 21:44
  3. Illamående igen
    By jonnis in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 23:24
  4. Illamående igen
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 18:24
  5. Illamående igen!
    By Malo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 12:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar