Chico...
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Chico...

    idag fick vi hem en kattkille, vid namn Chico. Bella är hos sin pappa så hon kommer inte träffa honom förrän på måndag. han är hur go som helst, ligger och sover en stund, kommer till mig och gosar lite, går runt och spanar lite nyfiket på huset, kommer och gosar lite till osv. supermysig katt...kommer när man ropar på honom och allt
    Mamma till Isabella som får hela världen att le!

    http://www.metrobloggen.se/forssell
  2. 1
    Chico... idag fick vi hem en kattkille, vid namn Chico. Bella är hos sin pappa så hon kommer inte träffa honom förrän på måndag. han är hur go som helst, ligger och sover en stund, kommer till mig och gosar lite, går runt och spanar lite nyfiket på huset, kommer och gosar lite till osv. supermysig katt...kommer när man ropar på honom och allt
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    Mysigt

    med en kattunge. Vad är det för färg?
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  4. 2
    Mysigt med en kattunge. Vad är det för färg?
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    ååå, är det en bebis? ras? du har väl sett mina katter på facebook? Jag ÄLSKAR mina katter (fast de är dryga mellan varven också)

    Har du kort? ska kika på facebook om du lagt där..KRAM!
  6. 3
    ååå, är det en bebis? ras? du har väl sett mina katter på facebook? Jag ÄLSKAR mina katter (fast de är dryga mellan varven också)

    Har du kort? ska kika på facebook om du lagt där..KRAM!
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4
    han är ingen kattunge..han är ungefär 2 år..vet inte riktigt säkert..min farbror fick honom av några som hade hittat honom, och nu kunde inte min farbror ha kvar honom så då tog vi honom...han är hmm, jag vet inte riktigt vad färgen kallas men han är randig..i typ svart och grått ungefär..ska lägga upp en bild sen jättefin är han iaf
  8. 4
    han är ingen kattunge..han är ungefär 2 år..vet inte riktigt säkert..min farbror fick honom av några som hade hittat honom, och nu kunde inte min farbror ha kvar honom så då tog vi honom...han är hmm, jag vet inte riktigt vad färgen kallas men han är randig..i typ svart och grått ungefär..ska lägga upp en bild sen jättefin är han iaf
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5
    nej ingen bebis..ungefär 2 år är han..hmm ras..jaa du..jag är inte så bra på dethär med katter haha
    ja, jag har sett dom..jättefina
    jag säger till när jag lagt in bilder så får du kika då
  10. 5
    nej ingen bebis..ungefär 2 år är han..hmm ras..jaa du..jag är inte så bra på dethär med katter haha
    ja, jag har sett dom..jättefina
    jag säger till när jag lagt in bilder så får du kika då
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar