Gravid
_0703 Marsbarn
  1. Väntar trean...
    #1

    Gravid

    Hoppsan hejsan..
    Gravid tidigare än planerat och det är lite av en berg och dalbana nu...hade inte alls väntat mig att bli gravid nu! Men trots det är vi glada även om vi inte tar ut något i förskott..

    Lilla trean kommer i juli om allt går som det ska. Håller mig lite hemlig ett tag till men nyfiken som jag är undrar jag ju om det är någon mer som är gravid eller planerar bebis? Det är okej att vara anonym.
  2. 1
    Gravid Hoppsan hejsan..
    Gravid tidigare än planerat och det är lite av en berg och dalbana nu...hade inte alls väntat mig att bli gravid nu! Men trots det är vi glada även om vi inte tar ut något i förskott..

    Lilla trean kommer i juli om allt går som det ska. Håller mig lite hemlig ett tag till men nyfiken som jag är undrar jag ju om det är någon mer som är gravid eller planerar bebis? Det är okej att vara anonym.
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Vad skoj - grattis!
    Hoppas att du får en fin graviditet!

    Här tittar Trean ut om bara några veckor..... pirrigt!
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  4. 2
    Vad skoj - grattis!
    Hoppas att du får en fin graviditet!

    Här tittar Trean ut om bara några veckor..... pirrigt!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Grattis!

    Här tittar trean ut vilken dag som helst :-) Bf den 12/11.
  6. 3
    Grattis! Här tittar trean ut vilken dag som helst :-) Bf den 12/11.
  7. Väntar trean...
    #4
    Tack!
    Förstår att det är pirrigt! Jag är också nervös, trots att jag har läääänge kvar
  8. 4
    Tack!
    Förstår att det är pirrigt! Jag är också nervös, trots att jag har läääänge kvar
  9. Väntar trean...
    #5
    Tack!
    Ohh vad nära bf! Imorgon ju! Känns som att min lille tvåa nyss föddes och att jag knappt förstår hur man kan ha barn så tätt..men så inser jag plötsligt att jag hade betydligt tätare mellan ettan och tvåan själv..
  10. 5
    Tack!
    Ohh vad nära bf! Imorgon ju! Känns som att min lille tvåa nyss föddes och att jag knappt förstår hur man kan ha barn så tätt..men så inser jag plötsligt att jag hade betydligt tätare mellan ettan och tvåan själv..
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Nära nära

    men fortfarande ingen bebis :-( + 2 dagar nu...
  12. 6
    Nära nära men fortfarande ingen bebis :-( + 2 dagar nu...
  13. Väntar trean..
    #7
    Håller tummarna för att bebis kommer snart! Har ingen erfarenhet själv av att gå över tiden, men att gå 9 månader är väl tillräckligt längre det!

    Kram kram! *håller tummar och tår*
  14. 7
    Håller tummarna för att bebis kommer snart! Har ingen erfarenhet själv av att gå över tiden, men att gå 9 månader är väl tillräckligt längre det!

    Kram kram! *håller tummar och tår*
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    Ja, jag är faktiskt lite sugen på en till . Det som talar mot det är att jag redan varit gravid 7 gånger och har bara 4 barn, alltså 3 mf och det sliter psykiskt på en så suget måste bli starkare för att jag ska våga en gång till. Min man har jag övertalat redan några gånger så jag chansar på att jag klarar det en gång till om det skulle bli aktuellt

    http://mamaauroras.blogg.se/
  16. 8
    Ja, jag är faktiskt lite sugen på en till . Det som talar mot det är att jag redan varit gravid 7 gånger och har bara 4 barn, alltså 3 mf och det sliter psykiskt på en så suget måste bli starkare för att jag ska våga en gång till. Min man har jag övertalat redan några gånger så jag chansar på att jag klarar det en gång till om det skulle bli aktuellt

    http://mamaauroras.blogg.se/

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar