oj vilken skillnad
_0903 Marsbarn
  1. stina2
    #1

    oj vilken skillnad

    I fredags började det... (är i dag V.20+0)
    Vid 18-tiden tror jag att det var, världens fotbollsmatch det roliga var att det höll på
    så länge i ca 1timme och mycket starkare och hårdare
    Sedan började det igen vid 22-tiden och höll på 1timme så min man fick
    känna flera sparkar
    Så nu känner jag sparkar från och till hela dagarna och det är ju helt underbart
    Hoppas ni andra oxå känner för fullt
  2. 1
    oj vilken skillnad I fredags började det... (är i dag V.20+0)
    Vid 18-tiden tror jag att det var, världens fotbollsmatch det roliga var att det höll på
    så länge i ca 1timme och mycket starkare och hårdare
    Sedan började det igen vid 22-tiden och höll på 1timme så min man fick
    känna flera sparkar
    Så nu känner jag sparkar från och till hela dagarna och det är ju helt underbart
    Hoppas ni andra oxå känner för fullt
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2
    Som jag skrev i mitt svar på inlägget nedan så känner jag nästan ingenting alls i magen. Jättetrist! Har känt sparkar sent i alla mina graviditeter, så har ju säkert haft moderkakan i framvägg alla gångerna. Lite tråkigt... hade det inte varit för min stora mage hade jag nog undrat om jag inbillat mig hela graviditeten.
  4. 2
    Som jag skrev i mitt svar på inlägget nedan så känner jag nästan ingenting alls i magen. Jättetrist! Har känt sparkar sent i alla mina graviditeter, så har ju säkert haft moderkakan i framvägg alla gångerna. Lite tråkigt... hade det inte varit för min stora mage hade jag nog undrat om jag inbillat mig hela graviditeten.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Har också märkt en ökning, är i v 23 nu.
  6. 3
    Har också märkt en ökning, är i v 23 nu.
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Här har det också tagit fart i helgen, nu kan jag defenitivt säga att det är yttepytt som ger sig till känna. Men det är inga hårda sparkar och ont, bara små mjuka buffar och knuffar
    Visst är det härligt
  8. 4
    Här har det också tagit fart i helgen, nu kan jag defenitivt säga att det är yttepytt som ger sig till känna. Men det är inga hårda sparkar och ont, bara små mjuka buffar och knuffar
    Visst är det härligt
  9. Medlem sedan
    Jun 2006
    #5
    Ja, jag har också börjat känna mer sparkar. de känns dock inte så hårda ännu. Jag tror att jag är i v. 20+ men måste kolla lite mer noga..

    Det är rätt skönt när man själv kan märka att det är någon där inne... Häftigt...
  10. 5
    Ja, jag har också börjat känna mer sparkar. de känns dock inte så hårda ännu. Jag tror att jag är i v. 20+ men måste kolla lite mer noga..

    Det är rätt skönt när man själv kan märka att det är någon där inne... Häftigt...
  11. Medlem sedan
    Sep 2008
    #6
    Visst är det häftigt ! Hur stort som helst. Jag har kännt sparkar o buffar i ca 2 veckor. Har bf 30/6 o är alltså i v20+0
    Ska bli ännu roligare när jag börjar se magen röra sig
  12. 6
    Visst är det häftigt ! Hur stort som helst. Jag har kännt sparkar o buffar i ca 2 veckor. Har bf 30/6 o är alltså i v20+0
    Ska bli ännu roligare när jag börjar se magen röra sig
  13. Medlem sedan
    Jul 2006
    #7
    VAd kul att du känner sparkar. Jag har nästan gått över till att tycka att det är lite väl mycket liv och rörelse i magen... speciellt när jag mådde fy fan på flyget till USA så tyckte bebben att det var bra tajming att sparka mycket vilket INTE gjorde saken bättre. Men annars tycker jag såklart att det är jättemysigt att känna den lill*.

    Det är rätt häftigt men jag känner bebisen på flera ställen samtidigt nu vilket påminner en om att den börjar bli riktigt stor. Ofta på två ställen på samma gång och ibland t o m på tre ställen hur den nu kan lyckas med det... Där är bara en - det har jag bild-bevis på så den sparkar väl med fötterna på olika ställen eller något...
  14. 7
    VAd kul att du känner sparkar. Jag har nästan gått över till att tycka att det är lite väl mycket liv och rörelse i magen... speciellt när jag mådde fy fan på flyget till USA så tyckte bebben att det var bra tajming att sparka mycket vilket INTE gjorde saken bättre. Men annars tycker jag såklart att det är jättemysigt att känna den lill*.

    Det är rätt häftigt men jag känner bebisen på flera ställen samtidigt nu vilket påminner en om att den börjar bli riktigt stor. Ofta på två ställen på samma gång och ibland t o m på tre ställen hur den nu kan lyckas med det... Där är bara en - det har jag bild-bevis på så den sparkar väl med fötterna på olika ställen eller något...
  15. Medlem sedan
    Jul 2008
    #8
    Här är det fullt ös. Jag är i vecka 21+4. Sparkar har vi känt ganska länge redan men igår kväll såg vi magen röra sig när bebisen sparkade. Lite häftigt. :-)
  16. 8
    Här är det fullt ös. Jag är i vecka 21+4. Sparkar har vi känt ganska länge redan men igår kväll såg vi magen röra sig när bebisen sparkade. Lite häftigt. :-)

Liknande trådar

  1. Vilken skillnad..
    By zukits in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-27, 12:16
  2. Vilken skillnad
    By Lite så hemlig in forum Hem & fritid
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 12:20
  3. Wow! Vilken skillnad!
    By JaxiBaxi in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 17:51
  4. Vilken skillnad!
    By SanktaCecilia in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 07:48
  5. Vilken skillnad..
    By Marid m Amanda & Amelia in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 01:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar