Pottan!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Pottan!

    Jajemän, jag har skaffat en potta till Sixten. Eller ja, tagit fram Hjalmars gamla. Första gången jag satte hononm på den var ingen succé (läs gallskrik), så jag har avvaktat lite och fortsatt att "kissa honom" i handfatet på morgnarna. Men idag! Idag så tog jag upp honom från köksgolvet, såg att han hade kissat, så jag satte honom på pottan, misstänkte att det skulle komma mer än kiss. Och visst. Stora killen bajsade på pottan idag! Jättemycket! D.et fina var att han såg ut att bli glad över mina uppmuntrande hejarop och att han verkligen fattade vad han .




    /M
    Trebarnsmamma, 0408, 0804 och 1106.
  2. 1
    Pottan! Jajemän, jag har skaffat en potta till Sixten. Eller ja, tagit fram Hjalmars gamla. Första gången jag satte hononm på den var ingen succé (läs gallskrik), så jag har avvaktat lite och fortsatt att "kissa honom" i handfatet på morgnarna. Men idag! Idag så tog jag upp honom från köksgolvet, såg att han hade kissat, så jag satte honom på pottan, misstänkte att det skulle komma mer än kiss. Och visst. Stora killen bajsade på pottan idag! Jättemycket! D.et fina var att han såg ut att bli glad över mina uppmuntrande hejarop och att han verkligen fattade vad han .




    /M
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Wow, vilken duktig kille! Förstår att både mor och barn är stolta!
    /Rubina
  4. 2
    Wow, vilken duktig kille! Förstår att både mor och barn är stolta!
    /Rubina
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Bläääk! ;o)

    Trodde du var potthatare som jag!
    Mitt råd: "Skit" i pottan och sätt er direkt på toaletten i stället. MYCKET trevligare att slippa göra rent efteråt...

    Kram!
    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  6. 3
    Bläääk! ;o) Trodde du var potthatare som jag!
    Mitt råd: "Skit" i pottan och sätt er direkt på toaletten i stället. MYCKET trevligare att slippa göra rent efteråt...

    Kram!
    //A
  7. puhbjorn
    #4
    ujuj, stora killen - redan!!

    :-D
  8. 4
    ujuj, stora killen - redan!!

    :-D
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Bra idé. har ju till och med en barntoalettring liggande nånstans...
    Fast han SITTER ju så fint själv på babybjörnpottstolen förstås..för- och nackdelar....

    / M
  10. 5
    Bra idé. har ju till och med en barntoalettring liggande nånstans...
    Fast han SITTER ju så fint själv på babybjörnpottstolen förstås..för- och nackdelar....

    / M
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6

    Jamen...

    Han ska väl inte sitta där några långa stunder?
    Jag sitter bakom Lovis på toan bara. Det tar ju bara 30 sekunder, och då behöver man inte krängla med NÅT extra. Fast det blir ju inte så ofta nu för tiden... Det blir mest blöja...

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  12. 6
    Jamen... Han ska väl inte sitta där några långa stunder?
    Jag sitter bakom Lovis på toan bara. Det tar ju bara 30 sekunder, och då behöver man inte krängla med NÅT extra. Fast det blir ju inte så ofta nu för tiden... Det blir mest blöja...

    //A
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Vikken profsbajsare1 30 sekunder va?

    S satt i minst två minuter i morse!
  14. 7
    Vikken profsbajsare1 30 sekunder va?

    S satt i minst två minuter i morse!
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8

    Potteriar här med.

    Mest eftersom det skall gå fort på morgonen och Fríða tar lite längre tid på sig. Vi har ju för tillfället bara en toa.
    Annars är Lillblommas metod toppen tycker jag.
    Även min Fia blir stolt då det kommer prutt och Kisch! i pottan. Hon är väl påhejjad av syskonen.
    MEN oftast blir det inte så många gånger om dagen som jag sätter henne där. Måste ta tag i det igen nu när hon är så stor.
    Välkommen i Gänget SIxten!!!!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  16. 8
    Potteriar här med. Mest eftersom det skall gå fort på morgonen och Fríða tar lite längre tid på sig. Vi har ju för tillfället bara en toa.
    Annars är Lillblommas metod toppen tycker jag.
    Även min Fia blir stolt då det kommer prutt och Kisch! i pottan. Hon är väl påhejjad av syskonen.
    MEN oftast blir det inte så många gånger om dagen som jag sätter henne där. Måste ta tag i det igen nu när hon är så stor.
    Välkommen i Gänget SIxten!!!!

Liknande trådar

  1. Pottan!
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 17:53
  2. Det här med pottan....
    By Mia_m_2+Molly in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 18:22
  3. Pottan
    By Lena m E+M in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 09:51
  4. Hur går det med pottan?
    By Jenny+fyra kottar in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 17:00
  5. Pottan...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 15:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar