Vill ha kontakt med andra föräldrar
Bokstavsbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Vill ha kontakt med andra föräldrar

    Hej,

    Jag har en son på snart sex år som står på kö för ADHD-utredning. Vi bor på södermalm.

    Jag vill väldigt gärna komma i kontakt med familjer med barn i samma ålder som har diagnos eller som står på kö för utredning.

    Vill också gärna komma i kontakt med föräldrar till barn med ADHD som går på Katarina Norra - där vår son nyligen börjat.
  2. 1
    Vill ha kontakt med andra föräldrar Hej,

    Jag har en son på snart sex år som står på kö för ADHD-utredning. Vi bor på södermalm.

    Jag vill väldigt gärna komma i kontakt med familjer med barn i samma ålder som har diagnos eller som står på kö för utredning.

    Vill också gärna komma i kontakt med föräldrar till barn med ADHD som går på Katarina Norra - där vår son nyligen börjat.
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Hej och välkommen.
    Jag har ingen koll på hur många här som bor i Stockholm men annars är det här rätt ställe att börja på. Samtliga här har ju barn med npf-problematik.
    Så välkommen hit får jag säga.
  4. 2
    Hej och välkommen.
    Jag har ingen koll på hur många här som bor i Stockholm men annars är det här rätt ställe att börja på. Samtliga här har ju barn med npf-problematik.
    Så välkommen hit får jag säga.
  5. Medlem sedan
    Dec 2004
    #3
    Hej. Jag har en son som blir 5 nu i december. Han har diagnosen Aspgerger syndrom (troligen också ADHD).

    Vi bor i Farsta. Har även en flicka som är 3 år. Vår son går ännu på dagis men ska eventuellt börja förskoleklass nästa år (tvekar om han ska gå kvar ett år till på dagis eller ej).

    Välkommen hit förresten. Här finns många kunniga när det gäller barn med såna här svårigheter.
  6. 3
    Hej. Jag har en son som blir 5 nu i december. Han har diagnosen Aspgerger syndrom (troligen också ADHD).

    Vi bor i Farsta. Har även en flicka som är 3 år. Vår son går ännu på dagis men ska eventuellt börja förskoleklass nästa år (tvekar om han ska gå kvar ett år till på dagis eller ej).

    Välkommen hit förresten. Här finns många kunniga när det gäller barn med såna här svårigheter.
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Välkommen hit! Jag har två flickor med ADHD (och en autismspektrumdiagnos också) men de är ganska mycket äldre, tio och femton.
  8. 4
    Välkommen hit! Jag har två flickor med ADHD (och en autismspektrumdiagnos också) men de är ganska mycket äldre, tio och femton.
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5
    Tack!
  10. 5
    Tack!

Liknande trådar

  1. Kontakt med andra föräldrar i S-holm med
    By Anonym in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-09, 19:59
  2. Vill få kontakt med andra mammor...
    By jasmine.u in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-23, 22:37
  3. vill komma i kontakt me andra som oxå
    By maddisen m 3 in forum Omhändertagna barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 16:06
  4. kontakt med föräldrar?
    By anonymt namn in forum Tonåringar
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 07:51
  5. Om man vill ha kontakt med andra
    By Livia in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 21:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar