Har inga symptom alls :(
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Josso
    #1

    Har inga symptom alls :(

    Håller på och ruvar nu och känner ingenting. Känns som om det är helt kört faktiskt. Läser om andra som har massor av symptom men inte jag. Är det någon som blivit gravid utan att ha känt något alls? Hur länge sitter ovitrellesprutan i? usch så jobbigt detta är.......
  2. 1
    Har inga symptom alls :( Håller på och ruvar nu och känner ingenting. Känns som om det är helt kört faktiskt. Läser om andra som har massor av symptom men inte jag. Är det någon som blivit gravid utan att ha känt något alls? Hur länge sitter ovitrellesprutan i? usch så jobbigt detta är.......
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Och jag har känt massor mina två senaste ruvningar, men det har ändå blivit minus En del känner massor, en del inget. Men jag håller alla tummar jag har att du får ett plus När ska du testa? Testar du 14 dgr efter du tagit Ovitrellen, så bör du inte få ett falskt plus-resultat.
  4. 2
    Och jag har känt massor mina två senaste ruvningar, men det har ändå blivit minus En del känner massor, en del inget. Men jag håller alla tummar jag har att du får ett plus När ska du testa? Testar du 14 dgr efter du tagit Ovitrellen, så bör du inte få ett falskt plus-resultat.
  5. Josso
    #3
    Tack, precis vad jag behövde höra just nu Hade liksom fått för mig att alla som känner något testar plus.Jag har testdag 18/11 men tror inte jag kan hålla mig så länge. Får se hur länge jag står ut.Tack för ditt svar och tummarna!
  6. 3
    Tack, precis vad jag behövde höra just nu Hade liksom fått för mig att alla som känner något testar plus.Jag har testdag 18/11 men tror inte jag kan hålla mig så länge. Får se hur länge jag står ut.Tack för ditt svar och tummarna!
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Jag har inte haft en massa grav-symptom efter insättning. Men på ca 7-8 dagen har jag blivit vansinnigt trött. Sen har jag ändå när testdag kommit vetat vad testet ska visa, känt på mig (och det har inte slagit fel oavsett resultat). Jag har haft testdatum 12 dagar efter återförandet.
  8. 4
    Jag har inte haft en massa grav-symptom efter insättning. Men på ca 7-8 dagen har jag blivit vansinnigt trött. Sen har jag ändå när testdag kommit vetat vad testet ska visa, känt på mig (och det har inte slagit fel oavsett resultat). Jag har haft testdatum 12 dagar efter återförandet.
  9. Josso
    #5
    Läskigt att du nämner det, är på ruvardag 6 idag och är huuur trött som helst (men vågar ändå inte hoppas). Fryser väldigt mycket också, men det brukar jag kunna göra (fast kanske inte så här mycket).

    Nåväl, det visar sig om några dagar.
  10. 5
    Läskigt att du nämner det, är på ruvardag 6 idag och är huuur trött som helst (men vågar ändå inte hoppas). Fryser väldigt mycket också, men det brukar jag kunna göra (fast kanske inte så här mycket).

    Nåväl, det visar sig om några dagar.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Har inte haft några symptom alls vid mina tre graviditeter...
  12. 6
    Har inte haft några symptom alls vid mina tre graviditeter...
  13. Josso
    #7
    Skönt att få höra från lite olika håll. Jag vet ju att man inte alls behöver känna något när man är gravid men nojig som man är så behöver man höra det
  14. 7
    Skönt att få höra från lite olika håll. Jag vet ju att man inte alls behöver känna något när man är gravid men nojig som man är så behöver man höra det
  15. Medlem sedan
    Aug 2000
    #8
    Jag håller tummarna för dig!
  16. 8
    Jag håller tummarna för dig!

Liknande trådar

  1. Inga symptom alls :(
    By Debbie in forum _0905 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 19:55
  2. Inga symptom alls...
    By Strulmaja in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 09:38
  3. Inga symptom alls nästan..
    By bf 25/8 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 10:22
  4. Inga symptom alls...
    By Anna m. tös,5år + bf 13/2 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 09:11
  5. inga symptom alls....
    By ~johanna~ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 15:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar