Mitt Kub ul......
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Mitt Kub ul......

    Har varit på Kub idag och allt känns så himla bra nu mitt i allt illamående. Min risk låg på 1:24916 och 25000 är det bästa, det känns jättebra. Allt annat såg också bra ut och vi fick en ganska säker gissning på könet också. Nu kan man pusta ut lite. Nu är det en månad till rutin ul.

    Hoppas allt är bra med er andra.

    Kram från mig
  2. 1
    Mitt Kub ul...... Har varit på Kub idag och allt känns så himla bra nu mitt i allt illamående. Min risk låg på 1:24916 och 25000 är det bästa, det känns jättebra. Allt annat såg också bra ut och vi fick en ganska säker gissning på könet också. Nu kan man pusta ut lite. Nu är det en månad till rutin ul.

    Hoppas allt är bra med er andra.

    Kram från mig
  3. P m nr 3
    #2
    Oj, kunde de se könet såhär tidigt? Själv hoppas jag få se det på rutin-UL. När nu det blir, har inskrivning först om två veckor (vecka 14!) så jag börjar fundera på hur BM har tänkt att det skall gå att få en UL-tid.
  4. 2
    Oj, kunde de se könet såhär tidigt? Själv hoppas jag få se det på rutin-UL. När nu det blir, har inskrivning först om två veckor (vecka 14!) så jag börjar fundera på hur BM har tänkt att det skall gå att få en UL-tid.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Vad bra! Här i vårt landsting gör man inte KUB eller NUPP så jag får snällt vänta till rutin-UL i december innan vi får se bebisen igen. Men jag ska inte klaga, jag har ju sett den två gånger redan!
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  6. 3
    Vad bra! Här i vårt landsting gör man inte KUB eller NUPP så jag får snällt vänta till rutin-UL i december innan vi får se bebisen igen. Men jag ska inte klaga, jag har ju sett den två gånger redan!
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Hej!

    Ja det gick att se jättebra, skulle bli mkt chockad om det inte visar samma kön på ul:et i den 12/12. Jag gjorde min inskrivning i v8 och detta kub ul i v14.
  8. 4
    Hej!

    Ja det gick att se jättebra, skulle bli mkt chockad om det inte visar samma kön på ul:et i den 12/12. Jag gjorde min inskrivning i v8 och detta kub ul i v14.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Hej!

    Jag bokade mitt kub ul privat i en annan stad. Här där jag bor måste man ha fyllt 35 år för att få göra det och jag är bara 26 år. Härligt att du fått tjuvkika på den 2 ggr iallafall. Alltid lika roligt med ul.
  10. 5
    Hej!

    Jag bokade mitt kub ul privat i en annan stad. Här där jag bor måste man ha fyllt 35 år för att få göra det och jag är bara 26 år. Härligt att du fått tjuvkika på den 2 ggr iallafall. Alltid lika roligt med ul.
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    Vad skönt! Vi fick också en könsgissning med oss! Ska bli spännande att se om de där 90 % visar rätt :-).
  12. 6
    Vad skönt! Vi fick också en könsgissning med oss! Ska bli spännande att se om de där 90 % visar rätt :-).
  13. Medlem sedan
    Apr 2004
    #7
    Undrar om det är så här med möjligen...inte en suck om något KUB eller NUPP på MVC
  14. 7
    Undrar om det är så här med möjligen...inte en suck om något KUB eller NUPP på MVC
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Så spännande att ni också fick med er en gissning på könet. Få se om det stämmer för oss sen. Vi får reda på det i ul:et i v19 om det går att se då vilket jag hoppas.
  16. 8
    Så spännande att ni också fick med er en gissning på könet. Få se om det stämmer för oss sen. Vi får reda på det i ul:et i v19 om det går att se då vilket jag hoppas.
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    Trist. Jag tycker alla borde få den möjligheten att välja på sina MVC
  18. 9
    Trist. Jag tycker alla borde få den möjligheten att välja på sina MVC

Liknande trådar

  1. har krossat mitt liv och mitt hjärta
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-01-07, 18:34
  2. har krossat mitt liv o mitt hjärta...
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-13, 17:20
  3. Mitt bland alla skitnyheter i mitt liv
    By jojje22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 20:25
  4. Mitt sunda jag vs mitt lata jag 1-0
    By Cheyenne78 in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 10:50
  5. Mitt hem , mitt postorder hem
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 11:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar