8 åring
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    8 åring

    en timme kvar knappt till Pontus blir åtta år, vart tog tiden vägen den går så fort. Han blir äldre och äldre och hans mamma forstätter att hålla sig ung .. En sprallig kille kom upp i morse innan jag hann gratta honom och fick order att krypa ner i sängen igen. Paketen från mig och mormor och morfar är öppna. I kväll väntar kalas hemma vid, då kommer pappa, farmor, farbröder och kusiner.
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  2. 1
    8 åring en timme kvar knappt till Pontus blir åtta år, vart tog tiden vägen den går så fort. Han blir äldre och äldre och hans mamma forstätter att hålla sig ung .. En sprallig kille kom upp i morse innan jag hann gratta honom och fick order att krypa ner i sängen igen. Paketen från mig och mormor och morfar är öppna. I kväll väntar kalas hemma vid, då kommer pappa, farmor, farbröder och kusiner.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Grattis!!!!
    Visst är det läskigt att tiden går så fort. Nu har vi inga små bebisar längre utan de är stora skolbarn, allihop!
  4. 2
    Grattis!!!!
    Visst är det läskigt att tiden går så fort. Nu har vi inga små bebisar längre utan de är stora skolbarn, allihop!
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    Grattis! Ja, tiden går alldeles för fort. Det är bara vi mammor som inte åldras alls
    Hoppas han får en kul födelsedag!
  6. 3
    Grattis! Ja, tiden går alldeles för fort. Det är bara vi mammor som inte åldras alls
    Hoppas han får en kul födelsedag!
  7. Annam.4
    #4
    Grattis Pontus!

    Ja, det är inte klokt vad tiden går!? Men jag har ju ett januari -01-barn så hon är "bara" 7½ än.....

    Hoppas födelsedagen har varit bra!
  8. 4
    Grattis Pontus!

    Ja, det är inte klokt vad tiden går!? Men jag har ju ett januari -01-barn så hon är "bara" 7½ än.....

    Hoppas födelsedagen har varit bra!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Jättegrattis i efterskott! Oj, vad tiden går fort! Tänk att Pontus redan är åtta!
    Hoppas att Pontus var nöjd med sin dag.
  10. 5
    Jättegrattis i efterskott! Oj, vad tiden går fort! Tänk att Pontus redan är åtta!
    Hoppas att Pontus var nöjd med sin dag.
  11. Medlem sedan
    Jul 2000
    #6

    Grattis i efterskott!

    Ja, jösses vad ungarna blir äldre. Om några år är de ju jämngamla med oss

    Hoppas det blev en rikitgt lyckad födelsedag för 8-åringen!

    Kram
    /Ango
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  12. 6
    Grattis i efterskott! Ja, jösses vad ungarna blir äldre. Om några år är de ju jämngamla med oss

    Hoppas det blev en rikitgt lyckad födelsedag för 8-åringen!

    Kram
    /Ango
  13. Medlem sedan
    Feb 1999
    #7
    Grattis i efterskott från oss! Vi har ju drygt två veckor innan vi får en åttaåring i huset =) Han har bestämt vilka han ska bjuda på kalas iaf, och det ska vara pizzakalas, då varje barn ska få göra sin egen pizza.

    //Kerstin med Martin-00 & Linus-05
  14. 7
    Grattis i efterskott från oss! Vi har ju drygt två veckor innan vi får en åttaåring i huset =) Han har bestämt vilka han ska bjuda på kalas iaf, och det ska vara pizzakalas, då varje barn ska få göra sin egen pizza.

    //Kerstin med Martin-00 & Linus-05

Liknande trådar

  1. Boktips till 8-åring och 6-åring
    By Stella** in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 11:06
  2. Lektips 4-åring och 1,5-åring? (långt)
    By Gaaah in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 21:39
  3. Med en 9-åring o en 5-åring - veckopeng
    By Lopi1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 10:41
  4. 5-åring som en 2-åring igen?
    By rådvill... in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 09:13
  5. Mamma, pappa, 3-åring + 1-åring!
    By Mamman in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 19:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar