Positivt äl-test i flera dagar???
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 1998
    #1

    Positivt äl-test i flera dagar???

    Nån mer än jag som drabbas av det?? Jag vet, man ska inte fortsätta testa sedan man fått positivt... jag ville bara kolla när det inte längre gav utslag och jag kunde känna mej säker på att äl är överstökad. Nu har jag fått positivt i 3 dagar (ti, on, tors) Testade första gången på tisdag så jag vet inte hur läget varit om jag testat i måndags. Men vad betyder det här, när är min ÄL egentligen???
    Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan hellre korta lätta ord som "Vill du ha lite mat?"

    (Nalle Puhs lilla instruktionsbok)
  2. 1
    Positivt äl-test i flera dagar??? Nån mer än jag som drabbas av det?? Jag vet, man ska inte fortsätta testa sedan man fått positivt... jag ville bara kolla när det inte längre gav utslag och jag kunde känna mej säker på att äl är överstökad. Nu har jag fått positivt i 3 dagar (ti, on, tors) Testade första gången på tisdag så jag vet inte hur läget varit om jag testat i måndags. Men vad betyder det här, när är min ÄL egentligen???
  3. Katarina *kikar in*
    #2
    Om du helt kan utesluta en graviditet så skulle jag gå på 12-24 h efter det första positiva testet. Fast försäkerhets skull kanske det är bäst att mysa lite varje dag! Har du förresten läst det här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article3560591.ab
    Inga roliga nyheter kanske men väl intressanta om man lägger pengar på testerna. Tänker på er alla här inne och hoppas på fler + inom kort!
  4. 2
    Om du helt kan utesluta en graviditet så skulle jag gå på 12-24 h efter det första positiva testet. Fast försäkerhets skull kanske det är bäst att mysa lite varje dag! Har du förresten läst det här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article3560591.ab
    Inga roliga nyheter kanske men väl intressanta om man lägger pengar på testerna. Tänker på er alla här inne och hoppas på fler + inom kort!
  5. Katarina *kikar in*
    #3
    Jag menar så klart 24-48h *rättar mig själv*
  6. 3
    Jag menar så klart 24-48h *rättar mig själv*

Liknande trådar

  1. Positivt ÄL test i flera dagar?
    By Anonym in forum _1205 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 20:35
  2. ÄL test positivt fler dagar
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 07:21
  3. ÄL-test positivt
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 17:42
  4. Positivt test!
    By lyckliga me in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 07:18
  5. Positivt tre dagar nu??
    By bruseback in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar