jisses en dags frånvaro och en massa..
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    jisses en dags frånvaro och en massa..

    att läsa igen kul att så många skriver

    fick ett spel i dag så jag *Viskar* drog in till jobbet och bar några tunga lådor för att kanske få igång något.
    nu när jag kom hem var det ursäkta men en liten snorkråka i trosorna,kan det vara en del av slemmproppen tro??
    jag vill tro på det i alla fall,men jag kan ju ha fel.

    Händer det inget snart så blir det mer städning och tunga lyft,för nu vill jag inte mer,så om detta kan öka mina chanser att få igång det så är slitet värt det.

    Kram alla som snusar på sina små och ni som fortfarande väntar.

    Kram
    fånga dagen.=)
  2. 1
    jisses en dags frånvaro och en massa.. att läsa igen kul att så många skriver

    fick ett spel i dag så jag *Viskar* drog in till jobbet och bar några tunga lådor för att kanske få igång något.
    nu när jag kom hem var det ursäkta men en liten snorkråka i trosorna,kan det vara en del av slemmproppen tro??
    jag vill tro på det i alla fall,men jag kan ju ha fel.

    Händer det inget snart så blir det mer städning och tunga lyft,för nu vill jag inte mer,så om detta kan öka mina chanser att få igång det så är slitet värt det.

    Kram alla som snusar på sina små och ni som fortfarande väntar.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Jag är också trött på att vänta nu. Har BF idag och var sjutton är bebben? Jag har haft (och har) sammandragningar hela dagen. Känner mig otymplig, oattraktiv och blörk. Jag vill inte vänta mer. Vill ha bebis NU! Ikväll ska här färdknäppas ta mig tusan!
  4. 2
    Jag är också trött på att vänta nu. Har BF idag och var sjutton är bebben? Jag har haft (och har) sammandragningar hela dagen. Känner mig otymplig, oattraktiv och blörk. Jag vill inte vänta mer. Vill ha bebis NU! Ikväll ska här färdknäppas ta mig tusan!
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    *asg* snorkråka, gu va bra. Det är klart att det är en del av slemproppen. Men jag vill minnas att när the real thing åkte ut så var det ungefär lika stort som en golfboll (nåja, okej, det kanske var som en stor oliv).

    Lyft på du men akta så du inte är utmattad när det är dags!
  6. 3
    *asg* snorkråka, gu va bra. Det är klart att det är en del av slemproppen. Men jag vill minnas att när the real thing åkte ut så var det ungefär lika stort som en golfboll (nåja, okej, det kanske var som en stor oliv).

    Lyft på du men akta så du inte är utmattad när det är dags!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Hehe,ja men det var ju som det
    får väl se om det kommer något mer,vet att när den kom med den lilla tjejen så var den i storlek mellan oliv och golfboll.
    nä,jag ska inte slita ut mig bara lite,måste ju orka föda
  8. 4
    Hehe,ja men det var ju som det
    får väl se om det kommer något mer,vet att när den kom med den lilla tjejen så var den i storlek mellan oliv och golfboll.
    nä,jag ska inte slita ut mig bara lite,måste ju orka föda
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Lycka till hoppas det hjälper
  10. 5
    Lycka till hoppas det hjälper

Liknande trådar

  1. Dags för en massa 9åringar
    By caya in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-17, 18:33
  2. Oj, dags att barnsäkra en massa
    By mibelle in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 08:32
  3. Har en massa ilska och en massa att säga
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 16:53
  4. Frånvaro
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 14:00
  5. Frånvaro
    By suziq in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 08:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar