Lyckan är gjord :)
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Lyckan är gjord :)

    Vi håller på att inreda ovanvåningen och ska där ha varsitt sovrum. Valde enfärgade tapeter till barnens rum och bestämde att nu när det äntligen blir nytt och de får varsitt sovrum så ska det synas att det är barnrum oxå Så i måndags beställde jag wallies till dem båda, dinosaurier till Elias och fjärilar till Alice. E. blev så glad när de "äntligen" kom idag så han vill inte släppa förpackningen Tyvärr är väggarna inte tapetserade ännu så det blir en låång väntan för honom
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  2. 1
    Lyckan är gjord :) Vi håller på att inreda ovanvåningen och ska där ha varsitt sovrum. Valde enfärgade tapeter till barnens rum och bestämde att nu när det äntligen blir nytt och de får varsitt sovrum så ska det synas att det är barnrum oxå Så i måndags beställde jag wallies till dem båda, dinosaurier till Elias och fjärilar till Alice. E. blev så glad när de "äntligen" kom idag så han vill inte släppa förpackningen Tyvärr är väggarna inte tapetserade ännu så det blir en låång väntan för honom
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Vad bra att han blev så glad!

    Hellre det än en unge som inte blir glad för ens ansträngningar att göra fint.
    Förstår att det blir jobbigt för honom att vänta, mn det är det värt när han får sitt fina nya rum sen!

    Tindra var också jätteotålig när vi hade köpt hem hennes fondtapet och färg till väggarna och hon vart sååååå glad när allt var färdigt sen!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Vad bra att han blev så glad! Hellre det än en unge som inte blir glad för ens ansträngningar att göra fint.
    Förstår att det blir jobbigt för honom att vänta, mn det är det värt när han får sitt fina nya rum sen!

    Tindra var också jätteotålig när vi hade köpt hem hennes fondtapet och färg till väggarna och hon vart sååååå glad när allt var färdigt sen!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Joo

    Han blev verkligen superduperglad. Dagen efter skulle han plocka fram dem igen Jobbigt att behöva göra honom besviken men han kommer att bli såå glad när han får hjälpa mig sätta upp dem....
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  6. 3
    Joo Han blev verkligen superduperglad. Dagen efter skulle han plocka fram dem igen Jobbigt att behöva göra honom besviken men han kommer att bli såå glad när han får hjälpa mig sätta upp dem....

Liknande trådar

  1. Lyckan är gjord,vad gör ni??
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-11-14, 17:04
  2. Egen gjord veg ärtsoppa gjord
    By EllaNora in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 14:15
  3. Lyckan är gjord ;) *OT kanske?
    By Cesse m.4 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 21:03
  4. Hur har ni det med lyckan?
    By Lite anonym in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 17:32
  5. Lyckan är gjord!
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar