Returadress Ellos
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Returadress Ellos

    Är det någon som har en returadress till Ellos. Jag ska reklamera en grej (fordrade gummibyxor som har gått upp i sömmen) och på deras hemsida hänvisas bara till att använda deras returlappar, men jag har inte kvar någon. Finns det någon snäll person som har en sådan där klisterlapp och kan skriva av adressen till mig???
    Sara med Katja 2005-11-09 och pojkarna (94 och 98)
  2. 1
    Returadress Ellos Är det någon som har en returadress till Ellos. Jag ska reklamera en grej (fordrade gummibyxor som har gått upp i sömmen) och på deras hemsida hänvisas bara till att använda deras returlappar, men jag har inte kvar någon. Finns det någon snäll person som har en sådan där klisterlapp och kan skriva av adressen till mig???
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Inte förtillfället, men jag väntar paket från dem närsomhelst. Om jag kommer ihåg skriver jag in adressen när paketet dyker upp.
  4. 2
    Inte förtillfället, men jag väntar paket från dem närsomhelst. Om jag kommer ihåg skriver jag in adressen när paketet dyker upp.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Jättesnällt om du kommer ihåg. Annars kan jag förstås ringa, men jag har ett stort inre motstånd mot det...
  6. 3
    Jättesnällt om du kommer ihåg. Annars kan jag förstås ringa, men jag har ett stort inre motstånd mot det...
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4
    Det står bara:
    Ellos
    501 86 Borås
  8. 4
    Det står bara:
    Ellos
    501 86 Borås
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Tack, det räcker så bra!!!
  10. 5
    Tack, det räcker så bra!!!

Liknande trådar

  1. Returadress Ellos
    By Karonesse in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 13:49
  2. Ellos!
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 14:29
  3. ellos...
    By lilltjejens mamma in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 18:49
  4. Ellos
    By -Grynet- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-03, 22:35
  5. HMs returadress...
    By emma74 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 09:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar