Allt ok!!!
Missfall
  1. Tre vill bli fyra
    #1

    Allt ok!!!

    Även om jag var jätteorolig innan, så trodde jag väl innerst innne att allt var ok och så var det också! Det lille pyret var nästan tre gånger så stort som förra gången och mätte nu stolta 12 mm! Det lilla hjärtat slog så fint och läkaren frågade om jag ville höra det. VIlken fråga ;-) Sedan lyssnade vi en stund på hur hjärtat pickade på!

    De gånger jag varit hos läkaren hittills har varit kontroller. NU har jag fått tid för den riktiga inskrivningen! På torsdag nästa vecka är det dags! Då kommer alla blodprover tas, blodtrycket mätas, vägning och så ett nytt ultraljud. Jättemysigt! Då får jag även graviditetshäftet som man alltid ska bära med sig! Jättespännande!

    ÄNnu en milstolpe avklarad. Snart ska jag väl ändå kunna slappna av liiiite.....

    Kram och tack för pepp!
  2. 1
    Allt ok!!! Även om jag var jätteorolig innan, så trodde jag väl innerst innne att allt var ok och så var det också! Det lille pyret var nästan tre gånger så stort som förra gången och mätte nu stolta 12 mm! Det lilla hjärtat slog så fint och läkaren frågade om jag ville höra det. VIlken fråga ;-) Sedan lyssnade vi en stund på hur hjärtat pickade på!

    De gånger jag varit hos läkaren hittills har varit kontroller. NU har jag fått tid för den riktiga inskrivningen! På torsdag nästa vecka är det dags! Då kommer alla blodprover tas, blodtrycket mätas, vägning och så ett nytt ultraljud. Jättemysigt! Då får jag även graviditetshäftet som man alltid ska bära med sig! Jättespännande!

    ÄNnu en milstolpe avklarad. Snart ska jag väl ändå kunna slappna av liiiite.....

    Kram och tack för pepp!
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Grattis! skönt att höra att det gick bra idag.
    kram
    Anneli
  4. 2
    Grattis! skönt att höra att det gick bra idag.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Skönt, då kan du säkert slappna av litegrann, åtminstone i en vecka eller så fram till inskrivningen

    kram
  6. 3
    Skönt, då kan du säkert slappna av litegrann, åtminstone i en vecka eller så fram till inskrivningen

    kram
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    åh, vad roligt...
    vad glad jag blev...
    kram och trevlig helg!!
  8. 4
    åh, vad roligt...
    vad glad jag blev...
    kram och trevlig helg!!
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    gud vad känner mig tjatig nu men har bara en liten fråga till innan jag kan bestämma mig för att hämta ut progesteronet eller inte...
    fick du testat din "halt" så att du fick besked på att den var låg/obefintlig?
    tror du man kan få för mycket?
    jättetack om du orkar svara...
  10. 5
    gud vad känner mig tjatig nu men har bara en liten fråga till innan jag kan bestämma mig för att hämta ut progesteronet eller inte...
    fick du testat din "halt" så att du fick besked på att den var låg/obefintlig?
    tror du man kan få för mycket?
    jättetack om du orkar svara...
  11. Tre vill bli fyra
    #6
    Har skickat meddelande till dig ;-)
  12. 6
    Har skickat meddelande till dig ;-)
  13. Medlem sedan
    Jul 2008
    #7
    Vad skönt att det såg bra ut. Visst är det en härlig känsla att få lyssna på hjärtljudet!

    Kram Kittla
  14. 7
    Vad skönt att det såg bra ut. Visst är det en härlig känsla att få lyssna på hjärtljudet!

    Kram Kittla

Liknande trådar

  1. Nu suddar vi allt. Allt med kön.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-09-25, 21:25
  2. Ni som vet allt, kan allt, har ni sett
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-04-13, 19:58
  3. Fyy för allt..
    By kattan1 in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 18:12
  4. Allt väl!
    By Edvins mamma m Pytte in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 21:10
  5. allt detta har man gjort ändå är allt åt
    By Terese A in forum Tonåringar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 10:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar