Önskelistor?
_01 Vårbarn
  1. Lena m Nils
    #1

    Önskelistor?

    Vad önskar era barn sig i julklapp och vad tror ni tomten kommer ?
    Här har det inte önskats så mkt ännu och tomten har huvudbry...
  2. 1
    Önskelistor? Vad önskar era barn sig i julklapp och vad tror ni tomten kommer ?
    Här har det inte önskats så mkt ännu och tomten har huvudbry...
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    det vart bra saker i år på dotterns önskelista. Örhänge (får just nu ha olika för hon tappar alltid en), klänning plus strumpbyxor, sen var det nåt mer men inget dyrt. Det är roligt att köpa till mina barn för de blir överlyckliga över allt. Alexandra älskar kläder MEN är inte bestämd på vad man får köpa Så vi köper mycket av det . LIllasyster jublade i somras på sin födelsedag när hon fick enfärgade handdukar av farmor. Det säger allt tycker jag hahhaha inte svårt att köpa där heller.
  4. 2
    det vart bra saker i år på dotterns önskelista. Örhänge (får just nu ha olika för hon tappar alltid en), klänning plus strumpbyxor, sen var det nåt mer men inget dyrt. Det är roligt att köpa till mina barn för de blir överlyckliga över allt. Alexandra älskar kläder MEN är inte bestämd på vad man får köpa Så vi köper mycket av det . LIllasyster jublade i somras på sin födelsedag när hon fick enfärgade handdukar av farmor. Det säger allt tycker jag hahhaha inte svårt att köpa där heller.
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Här har barnen skrivit så här på sina önskelistor:
    Vi önskar oss pengar till skidsemester inga paket.

    Tyckte jag var gulligt, idag postades alla breven med denna text till släkten

    Men nog kommer de li lite palet ändå
  6. 3
    Här har barnen skrivit så här på sina önskelistor:
    Vi önskar oss pengar till skidsemester inga paket.

    Tyckte jag var gulligt, idag postades alla breven med denna text till släkten

    Men nog kommer de li lite palet ändå
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Albin kommer att få.... ett eget litet akvarium, spel (vanliga), Wii spel, funkeys gubbar (stavningen där är nog inte helt okej....) kläder, lego, det är så långt som jag kommit.... sen får vi se vad det blir... jo tensoldater har han önskat sej oxå... det blir det nog...
  8. 4
    Albin kommer att få.... ett eget litet akvarium, spel (vanliga), Wii spel, funkeys gubbar (stavningen där är nog inte helt okej....) kläder, lego, det är så långt som jag kommit.... sen får vi se vad det blir... jo tensoldater har han önskat sej oxå... det blir det nog...

Liknande trådar

  1. önskelistor
    By Lin-nea in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-11-18, 10:51
  2. Önskelistor?
    By ~Trixie~ in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 19:44
  3. Önskelistor?
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-26, 15:19
  4. Önskelistor
    By Anina & Steffen in forum _99 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 20:47
  5. Smakisar och önskelistor
    By annama in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 20:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar