Min rosa son
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Min rosa son

    Härom morgonen så kom Samuel springande och krävde "jag vill ha en ROSA tröja mamma"
    Jaha, vad gör man om man inte har några rosa tröjor? Jo, man letar bland storasysters avlagda saker. Hittade en t-shirt som det stod "HANNAH" på i glittriga bokstäver som jag gjort en gång.
    Meeeen, den kliade visst tyckte han och jag fick verkligen jobba för att övertala honom om att en lila tröja med ett tåg på är minst lika bra som en rosa tröja.
    Han godtog men var lite sur.

    Så, igår shoppade jag rosa tröjor på rean. Han slet av sig sin tråkiga gröna tröja och på med den rosa på en gång. Till pappas stora förtret. Heheee
    Och så hade de en blå tröja med en rosaglittrig bil på!!! Oooohh...

    Så, nu är han nöjd, lille skrutten.
  2. 1
    Min rosa son Härom morgonen så kom Samuel springande och krävde "jag vill ha en ROSA tröja mamma"
    Jaha, vad gör man om man inte har några rosa tröjor? Jo, man letar bland storasysters avlagda saker. Hittade en t-shirt som det stod "HANNAH" på i glittriga bokstäver som jag gjort en gång.
    Meeeen, den kliade visst tyckte han och jag fick verkligen jobba för att övertala honom om att en lila tröja med ett tåg på är minst lika bra som en rosa tröja.
    Han godtog men var lite sur.

    Så, igår shoppade jag rosa tröjor på rean. Han slet av sig sin tråkiga gröna tröja och på med den rosa på en gång. Till pappas stora förtret. Heheee
    Och så hade de en blå tröja med en rosaglittrig bil på!!! Oooohh...

    Så, nu är han nöjd, lille skrutten.
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Klart han ska ha rosa

    tröja om han vill, killar är jättefina i rosa ju!
    Här har vi faktiskt en liten dam som inte haft nån rosa period än...när hon väljer kläder kan det bli vad som helst, lika gärna på kill-avd som tjej. Och faktiskt väljer hon inte rosa och glittrigt i första hand. Klänningar och kjolar är det inte heller ofta hon vill ha på sig, lite synd tycker mamman.

    Ha det!
  4. 2
    Klart han ska ha rosa tröja om han vill, killar är jättefina i rosa ju!
    Här har vi faktiskt en liten dam som inte haft nån rosa period än...när hon väljer kläder kan det bli vad som helst, lika gärna på kill-avd som tjej. Och faktiskt väljer hon inte rosa och glittrigt i första hand. Klänningar och kjolar är det inte heller ofta hon vill ha på sig, lite synd tycker mamman.

    Ha det!
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Självklart! Det stämmer in precis på min bild av Samuel! Han måste ju vara ursöt i sin rosa utstyrsel, den lille lintotten! Manligheten sitter ju inte i färgen på kläderna.
    Milla är lika rosa som vanligt. Men det mesta går bra så länge det är prinsessor på.

    Kram!
  6. 3
    Självklart! Det stämmer in precis på min bild av Samuel! Han måste ju vara ursöt i sin rosa utstyrsel, den lille lintotten! Manligheten sitter ju inte i färgen på kläderna.
    Milla är lika rosa som vanligt. Men det mesta går bra så länge det är prinsessor på.

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4
    <--- Kolla, nu syns han också!
  8. 4
    <--- Kolla, nu syns han också!
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Underbar!!
  10. 5
    Underbar!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Alltså, han är ju söt som en pralin. Klart killen ska ha rosa, han vet ju att han blir söt som få i det!
  12. 6
    Alltså, han är ju söt som en pralin. Klart killen ska ha rosa, han vet ju att han blir söt som få i det!

Liknande trådar

  1. Rosa vantar till förmån för rosa bandet
    By ellba in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-14, 20:38
  2. Rosa, rosa, rosa och bröst
    By ::Birne:: in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-09, 14:38
  3. Vill ni se, rosa rosa rosa och så svart
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 15:58
  4. H&M långkallingar rosa/brun-rosa
    By Me&I in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 18:54
  5. Vem hade rosa scooter o rosa camo?
    By Meas mamma in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 10:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar