Julklappar
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Julklappar

    Vad köper ni till era marsknoddar??Vi köper nog nästan inget tror jag,kommer att plocka fram endel fisherpricegrejer från källaren bla garaget-hon älskar bilar.Men det känns inte befogat att köpa nytt när man har fulla källaren med finfina leksaker
    Livet stjälps inte över ända
    Det ställs på sin spets

    En dag möts vi
    men längta inte
    lev istället
    lev varje dag för mig
    då hedrar du mig
    om vi lever tillsammans
    *Lisa f/d 31 /5 2000*
  2. 1
    Julklappar Vad köper ni till era marsknoddar??Vi köper nog nästan inget tror jag,kommer att plocka fram endel fisherpricegrejer från källaren bla garaget-hon älskar bilar.Men det känns inte befogat att köpa nytt när man har fulla källaren med finfina leksaker
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Jag har en bankbräda från ikea jag bla tänkte att han ska få till jul. Annars vet jag inte riktigt, jo en matta med bilvägar på. Och en bil har jag köpt. Skulle vilja hitta ett billigt bra garage, för han älskar bilar. Men hittar jag det inte till jul så köper jag det efter jul.
  4. 2
    Jag har en bankbräda från ikea jag bla tänkte att han ska få till jul. Annars vet jag inte riktigt, jo en matta med bilvägar på. Och en bil har jag köpt. Skulle vilja hitta ett billigt bra garage, för han älskar bilar. Men hittar jag det inte till jul så köper jag det efter jul.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    önskar att jag oxå kunde göra så !
    J leker inte med så mycke... men barnens farmor skulle inte tillåta de! utan de kommer bli massa nya saker som han inte kommer leka med! eller ja visst några gånger och sen kommer de bli en hög av de oxå...

    men men inget man har något att säga till om SOM VANLIGT
  6. 3
    önskar att jag oxå kunde göra så !
    J leker inte med så mycke... men barnens farmor skulle inte tillåta de! utan de kommer bli massa nya saker som han inte kommer leka med! eller ja visst några gånger och sen kommer de bli en hög av de oxå...

    men men inget man har något att säga till om SOM VANLIGT
  7. Medlem sedan
    Jul 2001
    #4

    Samma här

    det mesta är inte nytt, varför då liksom? Fint beg Fisher price tåg med olika djur väntar i paket till Emmy + lite annat smått och gott. Till tvåårsdagen väntar en fin bebisdocka, modell stor och mjuk, på henne. Hittade den på lokala second handbutiken för 50:- Vet en liten dockälskare som kommer att bli väldigt glad!
    Kristina med 3♥
  8. 4
    Samma här det mesta är inte nytt, varför då liksom? Fint beg Fisher price tåg med olika djur väntar i paket till Emmy + lite annat smått och gott. Till tvåårsdagen väntar en fin bebisdocka, modell stor och mjuk, på henne. Hittade den på lokala second handbutiken för 50:- Vet en liten dockälskare som kommer att bli väldigt glad!

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar