Av en ren slump...
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Av en ren slump...

    Som sagt av en ren slump o sen ren nyfikenhet så landa jag in på 00/01 vinterbarn när jag som sagt hamna på denna sidan..Och jovisst hitta jag namn osv som jag kände igen från tiden då Nova var en liten minifis och man häcka vid datorn för att skriva om allt o inget.

    Tiden har ju hunnit gå och hon fick vänta med skolan ett år så hon går nu i ettan. Har hunnit bli ett fjärde barn för mig, så nu har man fyra tjejer...Mella,nova Oliwia o noomi.

    lever i en ny relation och ja livet klampar vidare...=)

    var kul hitta hit=)

    / Tina Med M.N.O &N
    Tina med M.N.O & N
  2. 1
    Av en ren slump... Som sagt av en ren slump o sen ren nyfikenhet så landa jag in på 00/01 vinterbarn när jag som sagt hamna på denna sidan..Och jovisst hitta jag namn osv som jag kände igen från tiden då Nova var en liten minifis och man häcka vid datorn för att skriva om allt o inget.

    Tiden har ju hunnit gå och hon fick vänta med skolan ett år så hon går nu i ettan. Har hunnit bli ett fjärde barn för mig, så nu har man fyra tjejer...Mella,nova Oliwia o noomi.

    lever i en ny relation och ja livet klampar vidare...=)

    var kul hitta hit=)

    / Tina Med M.N.O &N
  3. Annam.4
    #2
    Hej, hej!
    Välkommen till aff o vinterbarn Mitt vinterbarn blir 8 i januari.
  4. 2
    Hej, hej!
    Välkommen till aff o vinterbarn Mitt vinterbarn blir 8 i januari.
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3

    Vad roligt

    att du hittat hit igen.
    Jodå, vi är några tappra som hänger kvar här , och så några nya med!
    Grattis till senaste dottern också. Hur gammal är hon? Och grattis till den nya relationen. Ja, det kanske inte är så nytt, men för oss är det ju det .

    Kram
    /Ango
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  6. 3
    Vad roligt att du hittat hit igen.
    Jodå, vi är några tappra som hänger kvar här , och så några nya med!
    Grattis till senaste dottern också. Hur gammal är hon? Och grattis till den nya relationen. Ja, det kanske inte är så nytt, men för oss är det ju det .

    Kram
    /Ango
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4

    hej hej

    Tack tack..nova är född den 21 december...
    Tina med M.N.O & N
  8. 4
    hej hej Tack tack..nova är född den 21 december...
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5

    Hehehe:)

    Hej

    Jodå av en ren slump så föll jag in på sidan när jag sökte efter något på google

    Tackar!
    Noomi blev nyligen 1 år, dvs 31 oktober är hon född.. Hennens pappa och jag hade väl precis varit ihop 1 år när hon föddes så vi skynda väl på det lite hehehe. Var dock skönt efter de 2 tuffa åren efter skilsmässan.

    Nova går som sagt i ettan efter beslut från alla parter då hon hade ju lite problem med sin språkliga utveckling, men tror vår oro var helt i onödan... men hon måste arbeta lite mer på just sitt tal osv fortfarande, men trots detta lyckats komma igång med läsning som normalt.

    kram
    Tina med M.N.O & N
  10. 5
    Hehehe:) Hej

    Jodå av en ren slump så föll jag in på sidan när jag sökte efter något på google

    Tackar!
    Noomi blev nyligen 1 år, dvs 31 oktober är hon född.. Hennens pappa och jag hade väl precis varit ihop 1 år när hon föddes så vi skynda väl på det lite hehehe. Var dock skönt efter de 2 tuffa åren efter skilsmässan.

    Nova går som sagt i ettan efter beslut från alla parter då hon hade ju lite problem med sin språkliga utveckling, men tror vår oro var helt i onödan... men hon måste arbeta lite mer på just sitt tal osv fortfarande, men trots detta lyckats komma igång med läsning som normalt.

    kram
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6
    Hej och välkommen tillbaka! alltid kul att få se gamla "ansikten" dyka upp igen
    Här har vi också fått tillökning sen sist. Jag har tre tjejer nu. Emma då som du vet, LInnéa som är 4,5 och Ida som är 2,5.
    ~*~ Emma 010129 ~*~ Linnéa 040219
    ~*~ Ida 060605 ~*~Erik 091223
  12. 6
    Hej och välkommen tillbaka! alltid kul att få se gamla "ansikten" dyka upp igen
    Här har vi också fått tillökning sen sist. Jag har tre tjejer nu. Emma då som du vet, LInnéa som är 4,5 och Ida som är 2,5.
  13. Medlem sedan
    Nov 2008
    #7

    hej hej

    Tackar!

    Ah då har du en hel tjejliga du med...


    Hehe, jag hade väl sagt efter oliwia som föddes -03 att det nu fick räcka med barn, men sen när man träffar någon som själv inte har barn och som så gärna vill så får man ju ta en extra tanke på att
    Tina med M.N.O & N
  14. 7
    hej hej Tackar!

    Ah då har du en hel tjejliga du med...


    Hehe, jag hade väl sagt efter oliwia som föddes -03 att det nu fick räcka med barn, men sen när man träffar någon som själv inte har barn och som så gärna vill så får man ju ta en extra tanke på att
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Välkommen tillbaka....
  16. 8
    Välkommen tillbaka....
  17. Medlem sedan
    Nov 2008
    #9

    Tackar...

    och hej igen...
    Tina med M.N.O & N
  18. 9
    Tackar... och hej igen...
  19. Medlem sedan
    Feb 1999
    #10
    Välkommen tillbaka! det är inte jättemycket aktivitet här inne, men vi är ganska många som någorlunda regelbundet är här inne och kollar iaf =)
    Jag har en liten grabbliga hemma, de är bara två men det verkar ibland som om de är många fler =)

    //Kerstin med Martin-00 & Linus-05
  20. 10
    Välkommen tillbaka! det är inte jättemycket aktivitet här inne, men vi är ganska många som någorlunda regelbundet är här inne och kollar iaf =)
    Jag har en liten grabbliga hemma, de är bara två men det verkar ibland som om de är många fler =)

    //Kerstin med Martin-00 & Linus-05
  21. Medlem sedan
    Nov 2008
    #11

    Hej hej:)

    Tackar! Nej det verkar det inte som, men kul med ett ställe där man iaf vet att vissa tittar in då och då... saknade den där andan på vinterbarn när man fick fler barn sen även fast man var gammal i gemet vad de gällde att ha fler barn. Men vi får ju ofta fullt upp ju fler barn man får o mycket åtagande här o där..


    Hahaha ja du mina tjejer är mer vilda än tama, fast kanske bara i min släkt tjejerna tar extremt stor plats Härligt med massa liv runt omkring sig, jag sakna det när jag blev helt själv varannan vecka efter skilsmässan 2005, jag tappa bort mig själv helt o hållet.
    Tina med M.N.O & N
  22. 11
    Hej hej:) Tackar! Nej det verkar det inte som, men kul med ett ställe där man iaf vet att vissa tittar in då och då... saknade den där andan på vinterbarn när man fick fler barn sen även fast man var gammal i gemet vad de gällde att ha fler barn. Men vi får ju ofta fullt upp ju fler barn man får o mycket åtagande här o där..


    Hahaha ja du mina tjejer är mer vilda än tama, fast kanske bara i min släkt tjejerna tar extremt stor plats Härligt med massa liv runt omkring sig, jag sakna det när jag blev helt själv varannan vecka efter skilsmässan 2005, jag tappa bort mig själv helt o hållet.

Liknande trådar

  1. Undrar om det är en slump...
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2012-04-21, 13:18
  2. Av en ren slump...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 18:45
  3. Slump?
    By johannajo in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-06-01, 09:57
  4. Av en ren slump...
    By kicki e in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 08:02
  5. Slump?
    By MsK in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 23:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar