Nu har vi bokat resa!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Nu har vi bokat resa!

    Så W får fira 4-års dagen i Thailand, för där ska vi vara i 4,5 veckor i jan/feb. Det ska bli härligt och det är urkul att sitta och planera och välja hotell etc, vi åker själva - inte charter alltså.
    W är dock lite sur för att hon inte kan ha kalas med sina kompisar här, men hon har väl kanske nya vänner och får ha beachparty med dem.

    Själv tar jag ju min examen i januari och är färdig syrra då!!! Tiden flyger ivälg.
  2. 1
    Nu har vi bokat resa! Så W får fira 4-års dagen i Thailand, för där ska vi vara i 4,5 veckor i jan/feb. Det ska bli härligt och det är urkul att sitta och planera och välja hotell etc, vi åker själva - inte charter alltså.
    W är dock lite sur för att hon inte kan ha kalas med sina kompisar här, men hon har väl kanske nya vänner och får ha beachparty med dem.

    Själv tar jag ju min examen i januari och är färdig syrra då!!! Tiden flyger ivälg.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Men va f**n! Låt ungen få fira sin födelsedag hemma! Avboka genast, så vi andra slipper sitta här och skifta i grönt av avund! Tycker inte att det är rättvist!

    Häftigt att du blir klar i januari! Tänk, vi har följt varandra genom vått och torrt ett tag nu.
  4. 2
    Men va f**n! Låt ungen få fira sin födelsedag hemma! Avboka genast, så vi andra slipper sitta här och skifta i grönt av avund! Tycker inte att det är rättvist!

    Häftigt att du blir klar i januari! Tänk, vi har följt varandra genom vått och torrt ett tag nu.
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3
    Ojoj vad jobbigt.
    Vi ska iväg i slutet av mars vi, men bara 2 veckor. Det räcker... jag är en hemma-person.
  6. 3
    Ojoj vad jobbigt.
    Vi ska iväg i slutet av mars vi, men bara 2 veckor. Det räcker... jag är en hemma-person.
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Vart ska ni då rå?

    Jag är egetnligen också en hemma person, har redan lite ågren. Nä då, men jag tror det blir bättre med en längre resa...är det på två veckor stressar jag bara upp mig över hemresan på en gång...knäpp som manär.
  8. 4
    Vart ska ni då rå? Jag är egetnligen också en hemma person, har redan lite ågren. Nä då, men jag tror det blir bättre med en längre resa...är det på två veckor stressar jag bara upp mig över hemresan på en gång...knäpp som manär.
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Åhh, vad härligt!! Hon kommer få en underbar födelsedag ändå. Annars funkar faktiskt kalas i efterhand.
    Tänk att du "redan" är klar med din utbildning!! Grattis i förskott.
    Kram!
  10. 5
    Åhh, vad härligt!! Hon kommer få en underbar födelsedag ändå. Annars funkar faktiskt kalas i efterhand.
    Tänk att du "redan" är klar med din utbildning!! Grattis i förskott.
    Kram!
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6
    koh chang tror jag det hette.
    Vi ska åka hela tjocka släkten.
  12. 6
    koh chang tror jag det hette.
    Vi ska åka hela tjocka släkten.
  13. Medlem sedan
    Oct 1999
    #7

    Trevligt!

    Hoppas jag det är för dig - jag skulle aldrig vilja åka med min tjocka släkt
  14. 7
    Trevligt! Hoppas jag det är för dig - jag skulle aldrig vilja åka med min tjocka släkt
  15. Medlem sedan
    Oct 1999
    #8

    Tack tack

    Hur är det med dig? Tjock o fin?
  16. 8
    Tack tack Hur är det med dig? Tjock o fin?
  17. Medlem sedan
    Sep 2000
    #9
    Jo, men mina föräldrar är coola. Och brorsan med fru och två barn är med en vecka. Det kommer Samuel tycka är jättekul, för han och kusinen är bästisar.
    Dessutom är det ju föräldrarna som betalar
  18. 9
    Jo, men mina föräldrar är coola. Och brorsan med fru och två barn är med en vecka. Det kommer Samuel tycka är jättekul, för han och kusinen är bästisar.
    Dessutom är det ju föräldrarna som betalar
  19. Medlem sedan
    Oct 1999
    #10

    Ja då skulle t o m jag stå

    ut om de betaladet. Nä, min familj är helt ok faktiskt...jag trodde du menade typ mostrar och fastrar och sånt med
  20. 10
    Ja då skulle t o m jag stå ut om de betaladet. Nä, min familj är helt ok faktiskt...jag trodde du menade typ mostrar och fastrar och sånt med
  21. Medlem sedan
    Sep 2000
    #11
    Nej fy sjutton. Min faster skulle jag ALDRIG vilja se i bikini... hemska tanke, och min moster är ju handikappad så hon skulle nog få svårt att promenera på stranden med oss. Hon kör liten moppe för att ta sig fram.
  22. 11
    Nej fy sjutton. Min faster skulle jag ALDRIG vilja se i bikini... hemska tanke, och min moster är ju handikappad så hon skulle nog få svårt att promenera på stranden med oss. Hon kör liten moppe för att ta sig fram.
  23. Medlem sedan
    Mar 2004
    #12
    Rund & go & svullen. Det är nog bara mannen som tycker jag är fin nu
    6 veckor kvar.....
  24. 12
    Rund & go & svullen. Det är nog bara mannen som tycker jag är fin nu
    6 veckor kvar.....
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13
    Vad härligt att komma iväg på långsemester. Smart att passa på innan du börjar jobba

    Kram
  26. 13
    Vad härligt att komma iväg på långsemester. Smart att passa på innan du börjar jobba

    Kram

Liknande trådar

  1. Bokat resa :-)
    By ptullmar in forum _1105 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 21:45
  2. Har bokat resa...
    By Mimmi-66 in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 10:35
  3. bokat resa..
    By Anonym in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 10:43
  4. Bokat en resa!!!
    By sandra & co in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 09:44
  5. Har bokat en resa
    By Morran m. tre + v.18 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 10:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar