CD-rom Lego Star Wars
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    CD-rom Lego Star Wars

    Någon som har ? Funderar på att köpa till S i julklapp.
  2. 1
    CD-rom Lego Star Wars Någon som har ? Funderar på att köpa till S i julklapp.
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    Vi har både Xbox lego starwars och indiana jones, båda var kul, men Indiana roligare/bättre kontroll när man spelar tillsammans (om man har två kontroller kan man spela två). Delvis tyckte vi ju det efter att ha sett filmerna (igen!). Jag vet att joledans mellankille älskar lego star wars och visst är det kul att se hur ens legogubbe bryts upp i minilegobitar när deras hälsa tar slut. Vet inte om det hjälpte alls...
  4. 2
    Vi har både Xbox lego starwars och indiana jones, båda var kul, men Indiana roligare/bättre kontroll när man spelar tillsammans (om man har två kontroller kan man spela två). Delvis tyckte vi ju det efter att ha sett filmerna (igen!). Jag vet att joledans mellankille älskar lego star wars och visst är det kul att se hur ens legogubbe bryts upp i minilegobitar när deras hälsa tar slut. Vet inte om det hjälpte alls...
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Problemet är vi inte har nå'n x-box, och inte vill köpa nå'n heller. Vi ville ha en CD-rom för PC, men det verkar inte finnas... för uråldrigt!
    S älskar Star Wars och spelade x-box-varianten hos kusinerna i somras.
  6. 3
    Problemet är vi inte har nå'n x-box, och inte vill köpa nå'n heller. Vi ville ha en CD-rom för PC, men det verkar inte finnas... för uråldrigt!
    S älskar Star Wars och spelade x-box-varianten hos kusinerna i somras.
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    Då blir det svårare. Kan man inte köpa pc-versionen begagnad någonstans? Om du säkert vet att den finns.

    Nu skall jag gå och vila lite.
  8. 4
    Då blir det svårare. Kan man inte köpa pc-versionen begagnad någonstans? Om du säkert vet att den finns.

    Nu skall jag gå och vila lite.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Min K önskar sig också Lego Star Wars, som Nintendo-spel. Vet inte ens om det finns, har bara sett i Play station. Tror det kan vara kul! Jag är nog lite dum men menar du dataspel när du säger CD-rom?
  10. 5
    Min K önskar sig också Lego Star Wars, som Nintendo-spel. Vet inte ens om det finns, har bara sett i Play station. Tror det kan vara kul! Jag är nog lite dum men menar du dataspel när du säger CD-rom?
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    lego.com har bitar av spelen har du kollat där?
  12. 6
    lego.com har bitar av spelen har du kollat där?
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7
    Det är väl jag som är dum, är helt borta på elektroniska spel... Ja, jag menar ett "jeu PC", ett Star Wars Lego-spel som funkar under Windows XP. Men det är visst hopplöst att hitta nytt.

    Nintendo, är det en X-box ?
  14. 7
    Det är väl jag som är dum, är helt borta på elektroniska spel... Ja, jag menar ett "jeu PC", ett Star Wars Lego-spel som funkar under Windows XP. Men det är visst hopplöst att hitta nytt.

    Nintendo, är det en X-box ?
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8
    Har försökt, men fattar nog inte... Jag vill ha ett CD-rom att stoppa i datorn, liksom.
  16. 8
    Har försökt, men fattar nog inte... Jag vill ha ett CD-rom att stoppa i datorn, liksom.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Nej, nej, Nintendo DS är en sån där liten speldosa med liten "penna", med en liten skärm. Bra att ha med på resor! X-box är väl nån variant på Play station, sånt där man måste ha tv till?
    Du kan inte vara dummare än jag, världens mest otekniska person, i alla fall enligt min man...
    Kanske de ha äldre dataspel på e-bay?
  18. 9
    Nej, nej, Nintendo DS är en sån där liten speldosa med liten "penna", med en liten skärm. Bra att ha med på resor! X-box är väl nån variant på Play station, sånt där man måste ha tv till?
    Du kan inte vara dummare än jag, världens mest otekniska person, i alla fall enligt min man...
    Kanske de ha äldre dataspel på e-bay?
  19. Medlem sedan
    May 2001
    #10
    OK, jag vet vad en DS är, S vill gärna ha en, men föräldrarna har sagt nej - vi tycker det räcker med datorn. Däremot ska Star Wars Lego finnas för DS, det har jag förstått !
    Ja, kanske på e-bay, eller nå't annat så'nt ställe...
  20. 10
    OK, jag vet vad en DS är, S vill gärna ha en, men föräldrarna har sagt nej - vi tycker det räcker med datorn. Däremot ska Star Wars Lego finnas för DS, det har jag förstått !
    Ja, kanske på e-bay, eller nå't annat så'nt ställe...
  21. Medlem sedan
    May 2001
    #11
  22. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #13
    Du är duktig du! Men den är "out of stock" i UK också tydligen. Och jag behöver en fransk version...
  24. 13
    Du är duktig du! Men den är "out of stock" i UK också tydligen. Och jag behöver en fransk version...
  25. Medlem sedan
    Jan 2003
    #14
    OK, får väl leta efter ett sånt spel på DS, sist såg jag inget på la FNAC. Visst blir det mycket med både dator och DS. Mina stora har perioder med bara ett i taget har jag märkt. Min äldsta läser faktiskt mest vanliga böcker just nu, så helt "skadad" har hon inte blivit tack och lov. Vi förbjuder datorn ibland, när det blivit för mycket.
    Nu vill min 3-åring också ha en DS! En rosa...Faktum är att jag sett så små ha sådana här, ganska skrämmande.
  26. 14
    OK, får väl leta efter ett sånt spel på DS, sist såg jag inget på la FNAC. Visst blir det mycket med både dator och DS. Mina stora har perioder med bara ett i taget har jag märkt. Min äldsta läser faktiskt mest vanliga böcker just nu, så helt "skadad" har hon inte blivit tack och lov. Vi förbjuder datorn ibland, när det blivit för mycket.
    Nu vill min 3-åring också ha en DS! En rosa...Faktum är att jag sett så små ha sådana här, ganska skrämmande.
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15
    hittar den på amazon.
  28. 15
    hittar den på amazon.
  29. Medlem sedan
    Jul 2003
    #16
    Vi har Star Wars II på cd-rom och min sjuåring tycker att det är kul.
  30. 16
    Vi har Star Wars II på cd-rom och min sjuåring tycker att det är kul.

Liknande trådar

  1. Lego Star Wars
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 16:59
  2. Lego star wars...
    By anonymt namn in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 13:57
  3. Lego Star wars...
    By anonymt namn in forum Stora barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 10:00
  4. Lego star wars?
    By anja in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 13:51
  5. Lego Star Wars?
    By Tessa in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 08:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar