Har hänt här då?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 1998
    #1

    Har hänt här då?

    Vi har haft (och har egentligen...) datorförbud några dagar sen en inneboende pillat på lite för många knappar och datorn la av före helgen... eller när det var...? Jag känner mig helt off.
  2. 1
    Har hänt här då? Vi har haft (och har egentligen...) datorförbud några dagar sen en inneboende pillat på lite för många knappar och datorn la av före helgen... eller när det var...? Jag känner mig helt off.
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Vet inte om det är okej att ta upp med em berättade igår att en av våra medaffare dött i en bilolycka (radera dettaom det är felaktigt gjort av mig) Enskedeanna.. Så gårdagen var rätt jobbig, känns hemskt. Det har väl varit diskussoner om det mesta här i övrigt.
  4. 2
    Vet inte om det är okej att ta upp med em berättade igår att en av våra medaffare dött i en bilolycka (radera dettaom det är felaktigt gjort av mig) Enskedeanna.. Så gårdagen var rätt jobbig, känns hemskt. Det har väl varit diskussoner om det mesta här i övrigt.
  5. Gretah
    #3
    Nej men fy. Jag känner inte igen nicket för jag brukar aldrig fästa mej vid nick, men likväl så fruktansvärt tragiskt.
  6. 3
    Nej men fy. Jag känner inte igen nicket för jag brukar aldrig fästa mej vid nick, men likväl så fruktansvärt tragiskt.

Liknande trådar

  1. Hänt i häcken eller hänt i
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 08:31
  2. Vad har hänt?
    By Furiosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 09:56
  3. Åh nu har det hänt!!
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 17:53
  4. Vad har hänt?
    By Trist in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 08:55
  5. NU HAR DET HÄNT!!!!
    By JaxiBaxi in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 13:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar