Måla Mickispis+ fixa till "barnkök"
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Måla Mickispis+ fixa till "barnkök"

    Någon som målat sin barnspis? Har en röd Mickispis som jag funderar på att måla vit. Vad tror ni? Skulle också viloja bygga någon typ av bänk att ha bredvid (gärna med ett hål och en liten rostfri bunke i som nån slags diskho. Har ni förslag eller bilder på hur man kan göra? (Frågar också på Hus & Hem)
    Tack på förhand!
  2. 1
    Måla Mickispis+ fixa till "barnkök" Någon som målat sin barnspis? Har en röd Mickispis som jag funderar på att måla vit. Vad tror ni? Skulle också viloja bygga någon typ av bänk att ha bredvid (gärna med ett hål och en liten rostfri bunke i som nån slags diskho. Har ni förslag eller bilder på hur man kan göra? (Frågar också på Hus & Hem)
    Tack på förhand!
  3. Medlem sedan
    May 2008
    #2
    Det borde absolut gå. Slipa lätt, grunda ordentligt och penselmåla med vit färg bara. Men har du sett att Brio har en vit barnspis som kostar runt 300? Nästan billigare att köpa en ny än att köpa färg.

    Jag har sett just det på en svensk blogg - flickrum med köksdel med spis, bänk och diskbänk i trä med ho i. Men var...? *funderar* På någon av alla tusen shabby chic/vita hem/vita drömmar/country style-bloggar. Det var ingen vidare hjälp va?
  4. 2
    Det borde absolut gå. Slipa lätt, grunda ordentligt och penselmåla med vit färg bara. Men har du sett att Brio har en vit barnspis som kostar runt 300? Nästan billigare att köpa en ny än att köpa färg.

    Jag har sett just det på en svensk blogg - flickrum med köksdel med spis, bänk och diskbänk i trä med ho i. Men var...? *funderar* På någon av alla tusen shabby chic/vita hem/vita drömmar/country style-bloggar. Det var ingen vidare hjälp va?
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Har en röd hemma och är mitt uppe i renovering så färg har vi också en hel del av. Tror inte det är så poppis här hemma att köpa en ny spis till tredje barnet bara för att färgen inte är rätt... Så jag ska nog allt måla jag! :-) Tack för dina målningstips! Och om du nån gång kommer på var du sett det där barnköket så hojta gärna till!
  6. 3
    Har en röd hemma och är mitt uppe i renovering så färg har vi också en hel del av. Tror inte det är så poppis här hemma att köpa en ny spis till tredje barnet bara för att färgen inte är rätt... Så jag ska nog allt måla jag! :-) Tack för dina målningstips! Och om du nån gång kommer på var du sett det där barnköket så hojta gärna till!
  7. Medlem sedan
    May 2008
    #4
    Det var på Vita Ranunkler.
    Kolla sommaren 2007 - hennes lekstuga till barnen:
    http://vitaranunkler.blogspot.com/
  8. 4
    Det var på Vita Ranunkler.
    Kolla sommaren 2007 - hennes lekstuga till barnen:
    http://vitaranunkler.blogspot.com/

Liknande trådar

  1. Hur ser er "att fixa"-lista ut?
    By -Helena- in forum _1007 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 18:37
  2. Till "Anonym" ang "droppe glass"!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:52
  3. Måla på "blank" tapet?
    By Gileae in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 23:03
  4. Hjälp! måla en "namnskylt"
    By jaana in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 19:23
  5. Måla "fond"-cirkel?
    By Alvahs in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 08:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar