Fortfarande kvar.....
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Fortfarande kvar.....

    och idag är det den stora dagen B, äntligen i mål så nu hoppas vi på bebis idag

    Ha en bra dag alla som väntar och som redan fått!

    Någon på G idag kanske???

    Kram
    Petra med underbaraste barnen Rasmus -01, Filippa -07 och Isabella -08
  2. 1
    Fortfarande kvar..... och idag är det den stora dagen B, äntligen i mål så nu hoppas vi på bebis idag

    Ha en bra dag alla som väntar och som redan fått!

    Någon på G idag kanske???

    Kram
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Jag är kvar, har rejäla förvärkar varje kväll, men sedan lägger det sig alltid.

    Skall till BM idag och hoppas att det blir mitt sista besök där, men man vet ju aldrig.......

    Hoppas din lilla prickar sin BF.
  4. 2
    Jag är kvar, har rejäla förvärkar varje kväll, men sedan lägger det sig alltid.

    Skall till BM idag och hoppas att det blir mitt sista besök där, men man vet ju aldrig.......

    Hoppas din lilla prickar sin BF.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Jag är oxå kvar bf+2 idag, känns som 2 veckor. Är det nån som ska starta en övertidskulbb eller? Vet inte hur man gör!...inte för att man jättegärna vill vara med, men ändå! Kul att se om det bara är jag som går lika länge som en elefant
  6. 3
    Jag är oxå kvar bf+2 idag, känns som 2 veckor. Är det nån som ska starta en övertidskulbb eller? Vet inte hur man gör!...inte för att man jättegärna vill vara med, men ändå! Kul att se om det bara är jag som går lika länge som en elefant
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Jag gjorde en egen lista, så nu är det bara att skriva in sig!
  8. 4
    Jag gjorde en egen lista, så nu är det bara att skriva in sig!
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Jag är med på BF idag!

    Har precis som "Lilla funderande jag" mycket förvärkar på kvällarna men de försvinner alltid när jag går och lägger mig. Och de är alltid väldigt oregelbundna...

    Jag satsar på att ha bebis ute innan 3/12, som är BF+2v! Lika bra att satsa på det datumet så blir inte väntan så lång!

    Sofie
  10. 5
    Jag är med på BF idag!

    Har precis som "Lilla funderande jag" mycket förvärkar på kvällarna men de försvinner alltid när jag går och lägger mig. Och de är alltid väldigt oregelbundna...

    Jag satsar på att ha bebis ute innan 3/12, som är BF+2v! Lika bra att satsa på det datumet så blir inte väntan så lång!

    Sofie
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Jag är också kvar! 8 dagar till BF... och allt jag känner av är någon enstaka förvärk då och då. Blir nog en decemberbebis istället...
  12. 6
    Jag är också kvar! 8 dagar till BF... och allt jag känner av är någon enstaka förvärk då och då. Blir nog en decemberbebis istället...

Liknande trådar

  1. Jag är fortfarande kvar
    By babysugen in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 00:03
  2. Vi är fortfarande kvar...
    By Lola_79 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-31, 18:06
  3. Fortfarande kvar!
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 20:56
  4. Fortfarande kvar!
    By Johanna med Gustav in forum _0606 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 15:58
  5. Fortfarande kvar :o(
    By Bella m 5 barn in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar