Inskrivning imorgon
Missfall
  1. Tre vill bli fyra
    #1

    Inskrivning imorgon

    Imorgon bitti kl. 09.15 ska jag på den riktiga inskrivningen med blodprover, vägning, förmaningar, VUL och hela baletten! Hittills har jag ju "bara" varit på tre kontroll-VUL. Men nu är det dags för inskrivning på riktigt! Ska blir jättespännande! Är 8+6 imorgon och pyret bör ha växt till sig ytterligare sedan förra veckans VUL.

    Samtidigt så kommer den där oron att allt inte är bra. Å andra sidan har mina andra missfall börjat med blödningar och inte med att man inte kunde se hjärtslagen på UL. Så jag är ändå rätt så lugn....

    Hur mår ni andra?

    Önskar er en härlig dag! Hos oss skiner solen!

    Kramar
  2. 1
    Inskrivning imorgon Imorgon bitti kl. 09.15 ska jag på den riktiga inskrivningen med blodprover, vägning, förmaningar, VUL och hela baletten! Hittills har jag ju "bara" varit på tre kontroll-VUL. Men nu är det dags för inskrivning på riktigt! Ska blir jättespännande! Är 8+6 imorgon och pyret bör ha växt till sig ytterligare sedan förra veckans VUL.

    Samtidigt så kommer den där oron att allt inte är bra. Å andra sidan har mina andra missfall börjat med blödningar och inte med att man inte kunde se hjärtslagen på UL. Så jag är ändå rätt så lugn....

    Hur mår ni andra?

    Önskar er en härlig dag! Hos oss skiner solen!

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Skönt att få gå och skriva in sig även om det är tidigt. Jag är bara i v. 7+4 och har inte ens ringt än. Vågar knappt ringa eftersom jag sist bara hann ringa och få en tid innan missfallet startade.

    Vet ju att det inte hade med det att göra men det tar ändå emot att ringa.

    Härligt att du fått se pyret flera gånger redan. Jag har haft funderingar att gå privat men vänta nog lite till.

    Jag mår oförskämt bra och det brukar jag inte göra så här dags i graviditeten så det oroar mig fruktansvärt mycket. På något vis erkänner jag inte för mig själv att jag faktiskt är gravid för då inbillar jag mig att det inte blir lika jobbigt om det blir MF igen.

    Hur som helst...här skiner solen också och det är ca 1 plusgrad

    kram
  4. 2
    Skönt att få gå och skriva in sig även om det är tidigt. Jag är bara i v. 7+4 och har inte ens ringt än. Vågar knappt ringa eftersom jag sist bara hann ringa och få en tid innan missfallet startade.

    Vet ju att det inte hade med det att göra men det tar ändå emot att ringa.

    Härligt att du fått se pyret flera gånger redan. Jag har haft funderingar att gå privat men vänta nog lite till.

    Jag mår oförskämt bra och det brukar jag inte göra så här dags i graviditeten så det oroar mig fruktansvärt mycket. På något vis erkänner jag inte för mig själv att jag faktiskt är gravid för då inbillar jag mig att det inte blir lika jobbigt om det blir MF igen.

    Hur som helst...här skiner solen också och det är ca 1 plusgrad

    kram
  5. Tre vill bli fyra
    #3
    Ja, det är trist att man ska behöva oroa sig så mycket! Imorse mådde jag inte illa och då oroade jag mig för det en stund. Men nu mår jag illa igen. Hur man än vrider och vänder sig så lyckas man oroa sig för något...

    Ja, det har varit väldigt tryggt att få gå till läkaren regelbundet hittills. Här (bor i utlandet) går man inskrivning redan from v. 7, men min läkare ville vänta lite och se hur det utvecklade sig. Kan inte förebrå honom alls... Men imorgon är det alltså äntligen dags!

    När jag väntade sonen hade jag inga symtom alls innan magen började växa i v. 15 typ och det blev världens finaste kille. Så jag tycker inte alls du ska vara orolig, utan bara njuta!

    Kram
  6. 3
    Ja, det är trist att man ska behöva oroa sig så mycket! Imorse mådde jag inte illa och då oroade jag mig för det en stund. Men nu mår jag illa igen. Hur man än vrider och vänder sig så lyckas man oroa sig för något...

    Ja, det har varit väldigt tryggt att få gå till läkaren regelbundet hittills. Här (bor i utlandet) går man inskrivning redan from v. 7, men min läkare ville vänta lite och se hur det utvecklade sig. Kan inte förebrå honom alls... Men imorgon är det alltså äntligen dags!

    När jag väntade sonen hade jag inga symtom alls innan magen började växa i v. 15 typ och det blev världens finaste kille. Så jag tycker inte alls du ska vara orolig, utan bara njuta!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2008
    #4
    Jag ska också på inskrivning imorgon!!! Vad kul att vi ska just på samma dag!

    Om du håller tummarna för mig klockan 8.00 så ska jag tänka på dig 9.15 och hoppas att allt går bra...

    Kram Kittla
  8. 4
    Jag ska också på inskrivning imorgon!!! Vad kul att vi ska just på samma dag!

    Om du håller tummarna för mig klockan 8.00 så ska jag tänka på dig 9.15 och hoppas att allt går bra...

    Kram Kittla
  9. Tre vill bli fyra
    #5
    Det betyder ju säkert tur för oss båda! Ska verkligen sända dig mina tankar kl. 8!

    Lycka till-kram
  10. 5
    Det betyder ju säkert tur för oss båda! Ska verkligen sända dig mina tankar kl. 8!

    Lycka till-kram

Liknande trådar

  1. Inskrivning imorgon...
    By 3 barn? in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-06-15, 18:08
  2. inskrivning imorgon....
    By mirakel nr.2 in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 08:18
  3. Dax för inskrivning imorgon!
    By gnutten in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 19:40
  4. Inskrivning imorgon
    By Libra in forum Änglabarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 07:49
  5. Inskrivning imorgon!
    By Gullan m Axel-03, bf1/8 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 18:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar