Tack för svar om bloggar
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Tack för svar om bloggar

    nedan. Uppskattas. Fick mycket bra synpunkter, tackar och bockar. Nu ska jag "bara" bestämma mig då "Offentlig" eller "privat" (lösenordssskyddad), svenska eller engelska, bilder eller inte bilder...jaha, funderar ett varv till och kikar in på fler bloggar världen över. Tjipp!
  2. 1
    Tack för svar om bloggar nedan. Uppskattas. Fick mycket bra synpunkter, tackar och bockar. Nu ska jag "bara" bestämma mig då "Offentlig" eller "privat" (lösenordssskyddad), svenska eller engelska, bilder eller inte bilder...jaha, funderar ett varv till och kikar in på fler bloggar världen över. Tjipp!
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    jag har två, en på engelska och en på svenska. Förut så körde jag svenska och engelska på samma men det blev för jobbigt att sitta och översätta. Så nu bloggar jag på den svenska och sen senare under kvällen då tiden räcker till bättre så skriver jag i den engelska. Så det är ju ett alternativ också.
  4. 2
    jag har två, en på engelska och en på svenska. Förut så körde jag svenska och engelska på samma men det blev för jobbigt att sitta och översätta. Så nu bloggar jag på den svenska och sen senare under kvällen då tiden räcker till bättre så skriver jag i den engelska. Så det är ju ett alternativ också.

Liknande trådar

  1. Era bloggar tack!
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 17:29
  2. Bloggar , hemsidor, inredning tack
    By lusifer in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-13, 00:05
  3. Ni som bloggar el läser bloggar *enkät*
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 12:45
  4. Tack tack för alla svar om....
    By LenaH in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 20:27
  5. Tack för titten i alla bloggar!
    By systerA med David in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar