1 mil avklarad
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    1 mil avklarad

    Idag var jag, en kompis och storhunden ute ocj gick 1 mil. Tog 104 minuter, lite saktare än när jag gick samma mil för 3 veckor sen. Men då var det inte halt, det var det bitvis idag. Dessutom går man ju inte lika fort när man går och pratar + att min promenadkompis inte riktigt håller samma tempo som mig när vi går långt.

    Men vi hade en jättetrevlig promenad och pratade om allt möjligt

    Egentligen hade jag ju gympa inplanerat ikväll (60 minuters stationsgympa), men jag tycker faktiskt det räcker med 1 mils promenad idag. Så jag stannar hemma och städar klart huset, allt blev inte klart igår
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    1 mil avklarad Idag var jag, en kompis och storhunden ute ocj gick 1 mil. Tog 104 minuter, lite saktare än när jag gick samma mil för 3 veckor sen. Men då var det inte halt, det var det bitvis idag. Dessutom går man ju inte lika fort när man går och pratar + att min promenadkompis inte riktigt håller samma tempo som mig när vi går långt.

    Men vi hade en jättetrevlig promenad och pratade om allt möjligt

    Egentligen hade jag ju gympa inplanerat ikväll (60 minuters stationsgympa), men jag tycker faktiskt det räcker med 1 mils promenad idag. Så jag stannar hemma och städar klart huset, allt blev inte klart igår
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Tycker också att milen kvalar in på godkänd motionstädning också för den delen
    Jag och maken har promenerat över 7000 raska steg till och från kompisarna,i snöstorm-det räcker som motion för mig nu när jag är förkyld
  4. 2
    Tycker också att milen kvalar in på godkänd motionstädning också för den delen
    Jag och maken har promenerat över 7000 raska steg till och från kompisarna,i snöstorm-det räcker som motion för mig nu när jag är förkyld
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    Tycker oxå helt klart att din mil kvalar in i kategorin bra motion! Inte behvöer du gå på jympa nu inte. Bra jobbat!!
  6. 3
    Tycker oxå helt klart att din mil kvalar in i kategorin bra motion! Inte behvöer du gå på jympa nu inte. Bra jobbat!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Ja både din och min promenad duger gott,,,,,,,nu ska jag bara få ändan ur vagnen och ta tag i det sista av städningen också
  8. 4
    Ja både din och min promenad duger gott,,,,,,,nu ska jag bara få ändan ur vagnen och ta tag i det sista av städningen också
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Tack, tack
  10. 5
    Tack, tack
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Städning av helt hus måste väl motsvara MINST 60 minuters stationsgympa? Bra jobbat med milen!
  12. 6
    Städning av helt hus måste väl motsvara MINST 60 minuters stationsgympa? Bra jobbat med milen!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Tack.
    Jo fast jag har inte all städning kvar,,,all dammsugning gjorde jag igår Men ska jag vara noga så har jag kvar att damma, skura golv och städa badrum,,,,,men det är ju det där att få ändan ur och starta nån gång :/
  14. 7
    Tack.
    Jo fast jag har inte all städning kvar,,,all dammsugning gjorde jag igår Men ska jag vara noga så har jag kvar att damma, skura golv och städa badrum,,,,,men det är ju det där att få ändan ur och starta nån gång :/

Liknande trådar

  1. RUL avklarad
    By Zarios in forum _1106 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 22:17
  2. Dag 4 avklarad :)
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-05, 11:31
  3. EVK avklarad
    By *thumlan* in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 06:39
  4. Dag 1 avklarad
    By Åkervindan in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 20:49
  5. ÄP avklarad...
    By carisma in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 16:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar