Gaahh
Föräldraskap
  1. anonymt namn
    #1

    Gaahh

    Jo jag vet att dom ska känna sig redo för toa/potta! MIn dotter är 3 år och använder fortfarande blöja. Ibland är hon utan blöja en stund på fm men när hon blir nödig vill hon ha blöja. Då går vi på toan och hon sätter sig en stund och jag läser en saga och sätter på vattenkranen lite. Men aldrig att hon kissar i toan. Hon kan sitta i 20 minuter utan att det blir något. Sen tjatar och gnatar hon sig till en blöja.

    Ni som har tips som har funkat..please give it to me!!!
  2. 1
    Gaahh Jo jag vet att dom ska känna sig redo för toa/potta! MIn dotter är 3 år och använder fortfarande blöja. Ibland är hon utan blöja en stund på fm men när hon blir nödig vill hon ha blöja. Då går vi på toan och hon sätter sig en stund och jag läser en saga och sätter på vattenkranen lite. Men aldrig att hon kissar i toan. Hon kan sitta i 20 minuter utan att det blir något. Sen tjatar och gnatar hon sig till en blöja.

    Ni som har tips som har funkat..please give it to me!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Som jag skrev nedan

    Köp en potta som spelar när det kommer kiss. Klistermärken som ändrar färg när de blir blöta och ladda med söta trosor. bokmärken, klistermärken och Mycket tålamod och beröm när det kommer något på rätt ställe..
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  4. 2
    Som jag skrev nedan Köp en potta som spelar när det kommer kiss. Klistermärken som ändrar färg när de blir blöta och ladda med söta trosor. bokmärken, klistermärken och Mycket tålamod och beröm när det kommer något på rätt ställe..
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    oj vad jag känner igen detta! tyvärr inga tips om hur man går vidare. Vi har försökt mutor, klistermärken, trosor, choklad. vi har försökt att blöjorna är slut och det slutar med förstoppning och att hon håller sig i över 14 timmar. min envisa lilla älskling är drygt 3 år och varit "torr" sedan i somras. aldrig att hon ens kissar på sig! Sten koll på blåsan alltså. nu vid ledighet i jul tänkte vi testa igen att ta bort blöjorna, men det slutar i katastrof. Någon annan som har tips, eller hur går det för dig nu en månad senare?
  6. 3
    oj vad jag känner igen detta! tyvärr inga tips om hur man går vidare. Vi har försökt mutor, klistermärken, trosor, choklad. vi har försökt att blöjorna är slut och det slutar med förstoppning och att hon håller sig i över 14 timmar. min envisa lilla älskling är drygt 3 år och varit "torr" sedan i somras. aldrig att hon ens kissar på sig! Sten koll på blåsan alltså. nu vid ledighet i jul tänkte vi testa igen att ta bort blöjorna, men det slutar i katastrof. Någon annan som har tips, eller hur går det för dig nu en månad senare?

Liknande trådar

  1. Gaahh!! Vad GÖR man?!
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 21:10
  2. Gaahh.,..
    By Padre_M in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 22:56
  3. Gaahh!!
    By Elflin in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 13:43
  4. Gaahh, var är ÄL???
    By Diesel in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 13:47
  5. Gaahh!!
    By -Galadriel- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 21:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar