Kikar in o säger hej
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Kikar in o säger hej

    Det va länge sen jag va in här-vad skoj o se att gruppen lever ännu

    Vet inte om nån minns mig ens-har inte varit jätteaktiv här förut men kommit med nåt inlägg då o då.

    Min aprilkille kevin har iallafall blivit en stor kille nu.
    Drygt 2,5 nu då-va till bvc nyss o då va han 101,5 cm lång o vägde 19,2 kg
    En stor kille alltså-men så va han ju stor redan då han kom.

    han är blöjfri på dagarna-nätterna har han fortfarande blöja men oftast är den näst intill torr faktiskt när han vaknar-kanske dags o ta itu även med nattblöjan

    En riktig buse är vad vi har-han är högt o lågt hela tiden-lite sen med talet-men förstår allt o fixar göra sig förstådd ändå.Annars en framåt kille som vill o kan allt själv typ...tror han iallafall
    Han älskar o va på dagis-inga problem med lämning eller så-skönt-han går i snitt ca 15-20 timmar per vecka.

    Idag va han extra busig vår gosse han klippte sig själv....en hel del kan ju tilläggas-vi har nämligen en mycket långhårig kille med söta små guldlocks lockar-just nu har han en ring stor som en plätta på bakhuvudet som är klippt ända in vid skallen....hmmmm....inte jättesynligt då han faktiskt har mycket hår så det går o dölja till en viss del-men vet man syns det väl...tur det växer ut igen.

    Hoppas allt är bra med er andra.
  2. 1
    Kikar in o säger hej Det va länge sen jag va in här-vad skoj o se att gruppen lever ännu

    Vet inte om nån minns mig ens-har inte varit jätteaktiv här förut men kommit med nåt inlägg då o då.

    Min aprilkille kevin har iallafall blivit en stor kille nu.
    Drygt 2,5 nu då-va till bvc nyss o då va han 101,5 cm lång o vägde 19,2 kg
    En stor kille alltså-men så va han ju stor redan då han kom.

    han är blöjfri på dagarna-nätterna har han fortfarande blöja men oftast är den näst intill torr faktiskt när han vaknar-kanske dags o ta itu även med nattblöjan

    En riktig buse är vad vi har-han är högt o lågt hela tiden-lite sen med talet-men förstår allt o fixar göra sig förstådd ändå.Annars en framåt kille som vill o kan allt själv typ...tror han iallafall
    Han älskar o va på dagis-inga problem med lämning eller så-skönt-han går i snitt ca 15-20 timmar per vecka.

    Idag va han extra busig vår gosse han klippte sig själv....en hel del kan ju tilläggas-vi har nämligen en mycket långhårig kille med söta små guldlocks lockar-just nu har han en ring stor som en plätta på bakhuvudet som är klippt ända in vid skallen....hmmmm....inte jättesynligt då han faktiskt har mycket hår så det går o dölja till en viss del-men vet man syns det väl...tur det växer ut igen.

    Hoppas allt är bra med er andra.
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Hej, jo lite liv är det här inne fortfarande... ibland...

    Roligt att höra hur det är med alla 2,5-åringarna. Vilken stor kille ni har! Och försigkommen... trist med håret, men det växer ju ut igen. Cornelia har fortfarande inte mycket till hår på huvudet... vi undrar så när det ska börja växa på allvar. Det är fortfarande fjunigt och går liksom inte att göra någon sorts frisyr av alls... står mest åt alla håll och kanter.
  4. 2
    Hej, jo lite liv är det här inne fortfarande... ibland...

    Roligt att höra hur det är med alla 2,5-åringarna. Vilken stor kille ni har! Och försigkommen... trist med håret, men det växer ju ut igen. Cornelia har fortfarande inte mycket till hår på huvudet... vi undrar så när det ska börja växa på allvar. Det är fortfarande fjunigt och går liksom inte att göra någon sorts frisyr av alls... står mest åt alla håll och kanter.

Liknande trådar

  1. kikar in och säger hej!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-27, 19:07
  2. kikar in o säger hej!
    By eva_n m linnea&elin in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 22:58
  3. Kikar in och säger hej.
    By mirmis in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 15:41
  4. Kikar in här och säger hej!
    By Starfish in forum Singelmingel
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 09:33
  5. Kikar in och säger hej!
    By Camelia in forum Singelmingel
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 22:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar