Vad önskar sig era 00-or i julklapp??
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Vad önskar sig era 00-or i julklapp??

    Jag tycker det blir svårare o asvårare varje år. Linus har massor med "skräp" så mer leksaker vill man eg itne köpa. Lego tror jag dock det blir, han gillar att bygga saker. O säkert nån bok oxå nu när läsandet har lossnat. Sen har jag köpt ett spel, tror det var guinnes rekord dvd-spel.....

    Nåja hur som helst mottages tips tacksamt....
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  2. 1
    Vad önskar sig era 00-or i julklapp?? Jag tycker det blir svårare o asvårare varje år. Linus har massor med "skräp" så mer leksaker vill man eg itne köpa. Lego tror jag dock det blir, han gillar att bygga saker. O säkert nån bok oxå nu när läsandet har lossnat. Sen har jag köpt ett spel, tror det var guinnes rekord dvd-spel.....

    Nåja hur som helst mottages tips tacksamt....
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Lillan får ett spel till gameboyen, en tröja och en bok.
  4. 2
    Lillan får ett spel till gameboyen, en tröja och en bok.
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    Han önskar sig

    ett WII... Har tänkt att eftersom både morfar, farfar och gammelfarmor ger pengar så kanske de får såppas med pengar så det räcker till ett WII. Och då kan vi åka och köpa det under mellandagsrean. Så det blir ett sådant till de alla 3, även 02:an och 04:an vill ha ett.

    För övrigt blir det mycket lego (star wars), bionickel, transformers och liknande. Även någon bok har jag köpt. Han fick rätt många böcker nu när han fyllde år så jag vill inte köpa för många sådana nu igen.

    Tips har jag nog inga, för jag tycker det är svårt nog att komma på till mina egna... ler..

    Zupermom
    Marie S & Victor 001111, Andreas 021008, Sanna 040301

    Den 7 Januari 2008 började resan mot mitt nya liv.

    Start hemma: 7/1 95,8 kg

    Målvikt: 65 - 70 kg

    Ett minus på ca 25 - 30 kg

    Slutdatum: ??

    Följ min viktresa här: www.zupermoms.blogg.se
  6. 3
    Han önskar sig ett WII... Har tänkt att eftersom både morfar, farfar och gammelfarmor ger pengar så kanske de får såppas med pengar så det räcker till ett WII. Och då kan vi åka och köpa det under mellandagsrean. Så det blir ett sådant till de alla 3, även 02:an och 04:an vill ha ett.

    För övrigt blir det mycket lego (star wars), bionickel, transformers och liknande. Även någon bok har jag köpt. Han fick rätt många böcker nu när han fyllde år så jag vill inte köpa för många sådana nu igen.

    Tips har jag nog inga, för jag tycker det är svårt nog att komma på till mina egna... ler..

    Zupermom
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Bara en cross..

    Det har stått högst på önskelistan i ett par år, det blir dock ingen nu heller..
    Annars är det en svinigt dyr hockey klubba, och han kommer säkert få ett presentkort på Stadium så han kan köpa en. (av mormor/farmor typ)

    Vi har köpt biljetter till meldoifestivalen hela familjen, som barnen ska få i julklapp, med hotell övernattning osv. Har alltid haft prio på upplevelser även innan årets julklapp *S*
    Med makens syster och familj blir det stående "Disney on ice" biljetter. Det brukar också uppskattas!

    Vi ska inte köpa en "massa små saker" som det alltid blir, för det blir ändå alltid liggandes.. En bok köpte jag dock idag, och en biobiljett till dem var kommer det bli.

    /Pillan
  8. 4
    Bara en cross.. Det har stått högst på önskelistan i ett par år, det blir dock ingen nu heller..
    Annars är det en svinigt dyr hockey klubba, och han kommer säkert få ett presentkort på Stadium så han kan köpa en. (av mormor/farmor typ)

    Vi har köpt biljetter till meldoifestivalen hela familjen, som barnen ska få i julklapp, med hotell övernattning osv. Har alltid haft prio på upplevelser även innan årets julklapp *S*
    Med makens syster och familj blir det stående "Disney on ice" biljetter. Det brukar också uppskattas!

    Vi ska inte köpa en "massa små saker" som det alltid blir, för det blir ändå alltid liggandes.. En bok köpte jag dock idag, och en biobiljett till dem var kommer det bli.

    /Pillan
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5
    De största star wars-lego-paketen (som han inte får - de kostar mellan 3- och 5 000 spänn!).
    Indiana Jones-lego, dito film (får han nog inte heller).
    Wii. (finns inga beg sådana ännu eller??)
    Semesterresa utomlands (helst många och långa)...

    Men vad han kommer att få vi inte ännu.
  10. 5
    De största star wars-lego-paketen (som han inte får - de kostar mellan 3- och 5 000 spänn!).
    Indiana Jones-lego, dito film (får han nog inte heller).
    Wii. (finns inga beg sådana ännu eller??)
    Semesterresa utomlands (helst många och långa)...

    Men vad han kommer att få vi inte ännu.
  11. Medlem sedan
    Nov 2008
    #6
    Jag har oxå en Linus (som är född 000413 ) kommer att få Star Wars- Lego, en sacco-säck, Funkeys ( tror jag dem heter, det är något nytt spel till datorn som han tjatat om), en väckarklocka, sällskapsspelet "sänka skepp". Det blir alltså både leksaker och lite annat. Han önskar sig en lava-lampa också.

    Jag såg att du hade en tjej född 03 också precis som oss ( vi har en Ida född maj 03). Vad köper du till din 03.a?
  12. 6
    Jag har oxå en Linus (som är född 000413 ) kommer att få Star Wars- Lego, en sacco-säck, Funkeys ( tror jag dem heter, det är något nytt spel till datorn som han tjatat om), en väckarklocka, sällskapsspelet "sänka skepp". Det blir alltså både leksaker och lite annat. Han önskar sig en lava-lampa också.

    Jag såg att du hade en tjej född 03 också precis som oss ( vi har en Ida född maj 03). Vad köper du till din 03.a?
  13. Medlem sedan
    Sep 1999
    #7
    Louise önaksr sig ett nintendo ds, men det får hon inte. Hon önskar sig även nån bratz, samt bratz bil. Lite annat oxå, men jag har glömt...
    Hon ska få: En bratz med hårgrejer till, lite glitter, färg etc. Ett häst spel till datorn, ett velourset, svart jacka och byxa, och en dagbok. Det är vad jag köpt hittills.
    Jag köper gärna leksaker, för jag vill inte att hon slutar leka ännu. Då säljer jag hellre av gamla saker på vår bytardag, som hon får nåt nytt att leka med.
  14. 7
    Louise önaksr sig ett nintendo ds, men det får hon inte. Hon önskar sig även nån bratz, samt bratz bil. Lite annat oxå, men jag har glömt...
    Hon ska få: En bratz med hårgrejer till, lite glitter, färg etc. Ett häst spel till datorn, ett velourset, svart jacka och byxa, och en dagbok. Det är vad jag köpt hittills.
    Jag köper gärna leksaker, för jag vill inte att hon slutar leka ännu. Då säljer jag hellre av gamla saker på vår bytardag, som hon får nåt nytt att leka med.
  15. Medlem sedan
    Jul 1999
    #8
    Mitt tips är ju som så många andras, lego...
    Vår lilla 00-a önskar sig en snygg sport-tröja och Hello Kitty-grejer...
    För övrigt kommer hon att få någon liten Barbie, en film, ett spel, några söta nattlinnen, lite pyssel, och så lego!
    Måste bara berätta vad hennes lillasyster önskar sig i julklapp! Hon är 4 år och funderade länge när jag frågade vad hon önskade sig. Och sen sa hon: Ett äppelträd!
    Jag sa att det kommer hon i så fall att få på födelsedagen i stället, för hon fyller år på våren...
  16. 8
    Mitt tips är ju som så många andras, lego...
    Vår lilla 00-a önskar sig en snygg sport-tröja och Hello Kitty-grejer...
    För övrigt kommer hon att få någon liten Barbie, en film, ett spel, några söta nattlinnen, lite pyssel, och så lego!
    Måste bara berätta vad hennes lillasyster önskar sig i julklapp! Hon är 4 år och funderade länge när jag frågade vad hon önskade sig. Och sen sa hon: Ett äppelträd!
    Jag sa att det kommer hon i så fall att få på födelsedagen i stället, för hon fyller år på våren...
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9
    Hej vad roligt, då är ju våra barn nästan jämngamla ju.

    Lova kommer nog att få nya färgkritor o pennor o ev lite målarböcker oxå, hon älskar att rita. Sen blir det lite pet shops o polly pocket. Har redan köpt 2 st barbie-prinsessor till henne (ariel o snövit, kostade 49 kr st). Ja lite sånt, hon gillar att rita och leka med sina dockor. OCh just det, har även köpt ett halsband till henne.
  18. 9
    Hej vad roligt, då är ju våra barn nästan jämngamla ju.

    Lova kommer nog att få nya färgkritor o pennor o ev lite målarböcker oxå, hon älskar att rita. Sen blir det lite pet shops o polly pocket. Har redan köpt 2 st barbie-prinsessor till henne (ariel o snövit, kostade 49 kr st). Ja lite sånt, hon gillar att rita och leka med sina dockor. OCh just det, har även köpt ett halsband till henne.
  19. Medlem sedan
    Feb 2000
    #10
    Hehe, ja ett äppelträd kan ju vara svårt att få...iaf mitt i vintern.
  20. 10
    Hehe, ja ett äppelträd kan ju vara svårt att få...iaf mitt i vintern.
  21. Medlem sedan
    Feb 2000
    #11
    Wii blir ju perfekt till alla ju. O när ni väl köpt det har jag ett tips, Wii fit, hur roligt som helst och det ger dessutom bra träning för en själv. Vilket påminner mig oma tt jag itne kört våran på evigheter.....

    Annars är ju lego bra leksaker tycker iaf jag, utvecklande om itne annat. Bara man sen håller reda på legot o inte sprider det runt rummet/lägenheten..........
  22. 11
    Wii blir ju perfekt till alla ju. O när ni väl köpt det har jag ett tips, Wii fit, hur roligt som helst och det ger dessutom bra träning för en själv. Vilket påminner mig oma tt jag itne kört våran på evigheter.....

    Annars är ju lego bra leksaker tycker iaf jag, utvecklande om itne annat. Bara man sen håller reda på legot o inte sprider det runt rummet/lägenheten..........
  23. Medlem sedan
    Feb 2000
    #12
    Ja böcker är ju aldrig fel, spec nu när det börjat lossna med läsningen.
  24. 12
    Ja böcker är ju aldrig fel, spec nu när det börjat lossna med läsningen.
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13
    Ja men det är ju bra med upplevelser, det mår man ju bra av sen oxå när man har minnena.

    Melodifestivalen får itne mina barn följa med på, där är jag ego. JAg vill kunna njuta av föreställningen utan att det bladdras elatiden om dittan o dattan. Nej mina får snällt se delfinalerna med mig hemma o finalen hemma med pappa.
  26. 13
    Ja men det är ju bra med upplevelser, det mår man ju bra av sen oxå när man har minnena.

    Melodifestivalen får itne mina barn följa med på, där är jag ego. JAg vill kunna njuta av föreställningen utan att det bladdras elatiden om dittan o dattan. Nej mina får snällt se delfinalerna med mig hemma o finalen hemma med pappa.
  27. Medlem sedan
    Feb 2000
    #14
    Ja det var ju inte direkt några billiga önskemål han hade....
  28. 14
    Ja det var ju inte direkt några billiga önskemål han hade....
  29. Medlem sedan
    Feb 2000
    #15
    Jag tycker oxå leksaker är bra julklappar ff, vill inte att Linus heller slutar leka än. Det spelas så mycket tv-spel o annat iaf....
  30. 15
    Jag tycker oxå leksaker är bra julklappar ff, vill inte att Linus heller slutar leka än. Det spelas så mycket tv-spel o annat iaf....
  31. Medlem sedan
    Nov 2004
    #16
    hund
    lavalampa
    smink
    pet shops
    pet shop gosedjur med spel
    spa grejor
    robothund
  32. 16
    hund
    lavalampa
    smink
    pet shops
    pet shop gosedjur med spel
    spa grejor
    robothund

Liknande trådar

  1. Vad önskar jag mig i julklapp?
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-11-25, 18:50
  2. Vad jag önskar mig i julklapp:
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-10-30, 16:32
  3. Ni då, vad önskar ni er i julklapp?
    By Nasuns in forum Ordet är fritt
    Svar: 65
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 23:06
  4. Vad önskar DU dig i julklapp?
    By Rudolf in forum Hem & fritid
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 08:13
  5. vad önskar du dig i julklapp?
    By femella in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 19:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar