Har haft en riktigt jobbig dag
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Har haft en riktigt jobbig dag

    på jobbet idag. En sån där dag när INGET går som man vill och man inte får gjort något av det man har planerat och till råga på allt så skulle jag inte ens varit där. Jag skulle ha varit i Stockholm på kurs istället men den fick jag ju avboka *morr, morr, spott och fräs*.

    När jag kom hem så var jag lite (eller rätt mycket) irriterad och vräkte ur mig inför maken. Då säger sonen -Mamma! Jag tror du behöver lite Luddemys.

    Det var så jag började grina men nu har jag fått lite mys och känner mig på lite bättre humör.
  2. 1
    Har haft en riktigt jobbig dag på jobbet idag. En sån där dag när INGET går som man vill och man inte får gjort något av det man har planerat och till råga på allt så skulle jag inte ens varit där. Jag skulle ha varit i Stockholm på kurs istället men den fick jag ju avboka *morr, morr, spott och fräs*.

    När jag kom hem så var jag lite (eller rätt mycket) irriterad och vräkte ur mig inför maken. Då säger sonen -Mamma! Jag tror du behöver lite Luddemys.

    Det var så jag började grina men nu har jag fått lite mys och känner mig på lite bättre humör.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Plutten vad gulligt.
  4. 2
    Plutten vad gulligt.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Men vilket charmtroll!!!
  6. 3
    Men vilket charmtroll!!!
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Tur att man har honom som får mig att få rätt perspektiv på livet. Inget går upp mot lite Ludde-terapi när man är stressad och uppvarvad.
  8. 4
    Tur att man har honom som får mig att få rätt perspektiv på livet. Inget går upp mot lite Ludde-terapi när man är stressad och uppvarvad.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Nu tittade han på lilla sportspegeln och så säger: -Men hörde du, han sa nästan ett svärord!

    -Vad sa han då? frågade jag

    -Han sa Fan-ny
  10. 5
    Nu tittade han på lilla sportspegeln och så säger: -Men hörde du, han sa nästan ett svärord!

    -Vad sa han då? frågade jag

    -Han sa Fan-ny
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Klok son du har, han kommer gå långt här i livet
  12. 6
    Klok son du har, han kommer gå långt här i livet
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7
    HAHA!!!
  14. 7
    HAHA!!!
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8
    låter jobbigt! Men tur att du har en mysig familj som väntar på dig hemma!!

    Det där sista du skrivit, sifrorna o vikterna.. Är det va du gått ner? HUR gör du??
  16. 8
    låter jobbigt! Men tur att du har en mysig familj som väntar på dig hemma!!

    Det där sista du skrivit, sifrorna o vikterna.. Är det va du gått ner? HUR gör du??
  17. ÅJ67 m 3 kidz
    #9
    Ja det är jag övertygad om att han kommer att göra om han fortsätter vara lika lyhörd för andras behov.
  18. 9
    Ja det är jag övertygad om att han kommer att göra om han fortsätter vara lika lyhörd för andras behov.
  19. ÅJ67 m 3 kidz
    #10
    Det var ungefär vad jag hade gått ner innan en längre sjukdomsperiod under våren. Nu ligger jag några kilon över det igen men jag skall ta dem också, vilken dag som helst skall jag ta tag i det .

    Jag skrev in mig på något som heter itrim för drygt ett år sedan och började med att gå på ren kur i 10 veckor innan jag bytte och åt 2 + 2, dvs 2 lagade mål mat och två påsar pulver varje dag. Så fortsatte jag tills jag hade nått min målvikt.
  20. 10
    Det var ungefär vad jag hade gått ner innan en längre sjukdomsperiod under våren. Nu ligger jag några kilon över det igen men jag skall ta dem också, vilken dag som helst skall jag ta tag i det .

    Jag skrev in mig på något som heter itrim för drygt ett år sedan och började med att gå på ren kur i 10 veckor innan jag bytte och åt 2 + 2, dvs 2 lagade mål mat och två påsar pulver varje dag. Så fortsatte jag tills jag hade nått min målvikt.

Liknande trådar

  1. En riktigt jobbig dag!
    By Elin. in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-17, 19:56
  2. Har haft en jobbig dag...
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 20:34
  3. Ni som haft en jobbig start........
    By sussie in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 08:40
  4. Vi har haft en jobbig sommar..
    By 6-barnsmamma in forum Autismspektrum
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 20:41
  5. åh vilken jobbig dag jag har haft!
    By Erica v 11 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 12:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar