Vinkar hej! Stolt blev jag..!! *SMILE*
Hörselskador & nedsättning
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Vinkar hej! Stolt blev jag..!! *SMILE*

    Med 6 barn och magsjuka har det varit minst sagt enorm tvätt ett bra tag... värst blev det för yngste som spytt överallt...!!

    Fick hålla min tjej på 15 år issolerad i sitt rum - Karantän- för att undvika smitta henne.
    Hon ville så GÄRNA till Polen och simma med döva från många andra länder.
    IDAG kom hon hem... jag har inte hunnit träffa henne ännu - men redan hört ryktet om 4 medaljer!!! 1 guld och 2 silver.. vet inte vad det fjärde blev.

    Men HON har verkligen kämpat och gått på träningar. Och tävlat med hörande många gånger. I somras till Norge, men tyvärr bara 4 döva från hennes egen skola - hon hade önskat få träffa fler döva från norden då!!

    Jag som varit så orolig om hon skulle fått magsjukan med sig och blivit sjuk i Polen och missat ALLT det roliga. Men det gick tydligen BRA!!

    Ja jag har köpt en tårta... så vi ska fira henne!!!



    Stolt döv mamma, med stolt döv dotter!!
    (När jag växte upp hade jag inte alls så bra stöd som HON har nu!!)
  2. 1
    Vinkar hej! Stolt blev jag..!! *SMILE* Med 6 barn och magsjuka har det varit minst sagt enorm tvätt ett bra tag... värst blev det för yngste som spytt överallt...!!

    Fick hålla min tjej på 15 år issolerad i sitt rum - Karantän- för att undvika smitta henne.
    Hon ville så GÄRNA till Polen och simma med döva från många andra länder.
    IDAG kom hon hem... jag har inte hunnit träffa henne ännu - men redan hört ryktet om 4 medaljer!!! 1 guld och 2 silver.. vet inte vad det fjärde blev.

    Men HON har verkligen kämpat och gått på träningar. Och tävlat med hörande många gånger. I somras till Norge, men tyvärr bara 4 döva från hennes egen skola - hon hade önskat få träffa fler döva från norden då!!

    Jag som varit så orolig om hon skulle fått magsjukan med sig och blivit sjuk i Polen och missat ALLT det roliga. Men det gick tydligen BRA!!

    Ja jag har köpt en tårta... så vi ska fira henne!!!



    Stolt döv mamma, med stolt döv dotter!!
    (När jag växte upp hade jag inte alls så bra stöd som HON har nu!!)
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    1 guld & 3 silver! *SKRYT*

    Och hon slapp magsjukan!!!
    Tur hon är bokslukare... kan ligga läsa böcker i sitt rum i timmar - det räddade henne få magsjukan som härjat i nästan hela familjen (2 vuxna och 6 barn!), just innan hon åkte till Polen.

    Hon har haft det kanonbra i Polen under helgen!

    Ett foto från torget i POZNAN - det var mycket vackert med hus i olika färger och mönster...
    Tro vi ska förstora upp det till en tavla i hennes rum. Så tomt på väggarna - sedan vi flyttat till huset vi bor i nu. Inte hunnit med fixa tavlor....!! Så mycket som ska göras med hela huset.

    Hon visade även en hel del Polska tecken. Kul!! :0)

    Ali med 6 barn.
  4. 2
    1 guld & 3 silver! *SKRYT* Och hon slapp magsjukan!!!
    Tur hon är bokslukare... kan ligga läsa böcker i sitt rum i timmar - det räddade henne få magsjukan som härjat i nästan hela familjen (2 vuxna och 6 barn!), just innan hon åkte till Polen.

    Hon har haft det kanonbra i Polen under helgen!

    Ett foto från torget i POZNAN - det var mycket vackert med hus i olika färger och mönster...
    Tro vi ska förstora upp det till en tavla i hennes rum. Så tomt på väggarna - sedan vi flyttat till huset vi bor i nu. Inte hunnit med fixa tavlor....!! Så mycket som ska göras med hela huset.

    Hon visade även en hel del Polska tecken. Kul!! :0)

    Ali med 6 barn.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    GRATTIS och visst är det härligt att få skryta om dessa bragder!
    Kram härifrån..
    Lena med familj
  6. 3
    GRATTIS och visst är det härligt att få skryta om dessa bragder!
    Kram härifrån..
    Lena med familj

Liknande trådar

  1. Blev så stolt
    By lillan_ in forum Tonåringar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 12:26
  2. Nu blev jag lite stolt. Jag är Katt
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 20:01
  3. Gissa om jag blev stolt!!
    By MalinmedToveochLisa in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 09:02
  4. Blev så stolt
    By Mallis med Theo 26/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 10:30
  5. Blev SÅ stolt i går...
    By Nett@n in forum _97 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-26, 18:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar