Siktar in mig på över tid...
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Siktar in mig på över tid...

    även fast jag har en dag kvar,i morgon är stora BF dagen.
    fattar inte varför det skulle bli så här,trodde att jag skulle få några dagar innan,men där ser man tro eller önska aldrig något,för det blir oftast inte så.
    Nu hoppas jag på att jag får föda innan december,men eftersom det är min önskan så blir det säkert ett december barn.

    Kram
    fånga dagen.=)
  2. 1
    Siktar in mig på över tid... även fast jag har en dag kvar,i morgon är stora BF dagen.
    fattar inte varför det skulle bli så här,trodde att jag skulle få några dagar innan,men där ser man tro eller önska aldrig något,för det blir oftast inte så.
    Nu hoppas jag på att jag får föda innan december,men eftersom det är min önskan så blir det säkert ett december barn.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Ja det är lika bra!
    Är på +7 idag och riktigt deppig Orkar inte mer, ont i bäckenet och bara less.
    Tror inte bebis kommer ut någon gång. Ska till bm idag och skulle hoppas på att hon kunde göra en hinnsvepning så den gav med sig

    Vi får kämpa tillsammans.....

    Kram
  4. 2
    Ja det är lika bra!
    Är på +7 idag och riktigt deppig Orkar inte mer, ont i bäckenet och bara less.
    Tror inte bebis kommer ut någon gång. Ska till bm idag och skulle hoppas på att hon kunde göra en hinnsvepning så den gav med sig

    Vi får kämpa tillsammans.....

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Drygt är det att vänta, men jag hoppas att alla dina förvärkar har gjort nytta, så att du kommit en bra bit på vägen när det verkligen är dags.

    Så psykiskt påfrestande det var att gå runt med förvärkar och känna efter hela tiden om de inte var tätare eller gjorde lite ondare.

    Jag håller tummarna för att det drar igång idag. 26/11 låter ju bra!
  6. 3
    Drygt är det att vänta, men jag hoppas att alla dina förvärkar har gjort nytta, så att du kommit en bra bit på vägen när det verkligen är dags.

    Så psykiskt påfrestande det var att gå runt med förvärkar och känna efter hela tiden om de inte var tätare eller gjorde lite ondare.

    Jag håller tummarna för att det drar igång idag. 26/11 låter ju bra!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Hoppas det drar igång för dig med idag, så att det blir en hel hög med 26/11 barn. ;-)

    Såg nedan att du bad om tips. Jag la in tvätt långt ner långt in i ett skåp när vattnet gick för mig. Detta efter en lång dag med pulkadragning av barn. Vet inte om det var det som gjorde det dock. ;-)

    Hoppas alla dina värden är bra hos BM!
  8. 4
    Hoppas det drar igång för dig med idag, så att det blir en hel hög med 26/11 barn. ;-)

    Såg nedan att du bad om tips. Jag la in tvätt långt ner långt in i ett skåp när vattnet gick för mig. Detta efter en lång dag med pulkadragning av barn. Vet inte om det var det som gjorde det dock. ;-)

    Hoppas alla dina värden är bra hos BM!
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Du är i mina tankar vännen, SNART är det din tur att snusa bebis OCH det är värt all väntan.... även om det känns tungt just nu
    KRAMIS!!!!
  10. 5
    Du är i mina tankar vännen, SNART är det din tur att snusa bebis OCH det är värt all väntan.... även om det känns tungt just nu
    KRAMIS!!!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Fy så tradigt,det borde ju vara din tur snart.
    gick du över med ditt andra barn?
  12. 6
    Fy så tradigt,det borde ju vara din tur snart.
    gick du över med ditt andra barn?
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    låter kanon bra hoppas det blir så
  14. 7
    låter kanon bra hoppas det blir så
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Tack jo jag vet att det är värt det,men just nu känns det som om jag är dömd att gå med stor mage resten av livet,posetiv jag är va
    hoppas allt är väl med dig och det dina.

    Kram
  16. 8
    Tack jo jag vet att det är värt det,men just nu känns det som om jag är dömd att gå med stor mage resten av livet,posetiv jag är va
    hoppas allt är väl med dig och det dina.

    Kram
  17. Medlem sedan
    Jan 2007
    #9
    Jag är ockås helt inställd på övertid, har absolut noll känningar som tyder på att en förlossning kan vara på G.

    Däremot känner jag väldigt tydligt att jag är trött på att ha ont, vara orörlig, samla vätska och tomta omkring hemma...
  18. 9
    Jag är ockås helt inställd på övertid, har absolut noll känningar som tyder på att en förlossning kan vara på G.

    Däremot känner jag väldigt tydligt att jag är trött på att ha ont, vara orörlig, samla vätska och tomta omkring hemma...
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    ja jag med,känner mig så matt och trött,vill helst bara sova.
  20. 10
    ja jag med,känner mig så matt och trött,vill helst bara sova.
  21. Medlem sedan
    Apr 2006
    #11
    1:a 13 dagar över och 2:a 7 dagar över så det är idag.
  22. 11
    1:a 13 dagar över och 2:a 7 dagar över så det är idag.
  23. Medlem sedan
    Aug 2005
    #12
    hello Pinjis..är här inne varenda dag för o se om det händer något... vill ju så gärna hälsa på på bb..men såg att där var besöksförbud pga den där bakterien? Nu har jag ju fullt upp fre, lör, sön så knip tills på söndag, så hälsar jag på på måndag
    Och du, glöm inte messa, jag har telen på dygnet runt, ljudlös på natten, så messa precis när som helst. skulle inte förvåna mig om jag får ett sms på lördag kväll när jag sitter på julbord
    Och en annan sak, vad önskar ni er till bebisen?
    KRAM! // sandra
  24. 12
    hello Pinjis..är här inne varenda dag för o se om det händer något... vill ju så gärna hälsa på på bb..men såg att där var besöksförbud pga den där bakterien? Nu har jag ju fullt upp fre, lör, sön så knip tills på söndag, så hälsar jag på på måndag
    Och du, glöm inte messa, jag har telen på dygnet runt, ljudlös på natten, så messa precis när som helst. skulle inte förvåna mig om jag får ett sms på lördag kväll när jag sitter på julbord
    Och en annan sak, vad önskar ni er till bebisen?
    KRAM! // sandra
  25. Medlem sedan
    Apr 2003
    #13
    Ja det är nog lika bra det, man blir så besviken när man sitter där hela dan och inget händer. För mig gick iofs vattnet senare samma natt, även om han sen inte kom förens v 40+2.

    Ta hand om dig, varje dag är en dag närmre!!!

    Och vet du mer? Jag la beslag på den sista långa, jobbiga förlossningen, så nu är det bara korta, lätta och smidiga förlossningar kvar i november!
    Kram
  26. 13
    Ja det är nog lika bra det, man blir så besviken när man sitter där hela dan och inget händer. För mig gick iofs vattnet senare samma natt, även om han sen inte kom förens v 40+2.

    Ta hand om dig, varje dag är en dag närmre!!!

    Och vet du mer? Jag la beslag på den sista långa, jobbiga förlossningen, så nu är det bara korta, lätta och smidiga förlossningar kvar i november!
    Kram

Liknande trådar

  1. nån som siktar på Mölndal?
    By gräddnos bf 25/5 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 10:38
  2. Vi siktar på att komma!
    By Petra & kärlekarna in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 18:22
  3. Nu siktar vi på april
    By Pixie in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 20:18
  4. Nu siktar jag på 100100!
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 18:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar