Hur mycket flytningar är normalt?
Kropp & hälsa
  1. anonymt namn
    #1

    Hur mycket flytningar är normalt?

    Är en 2-barnmamma strax över 40. Undrar egentligen hur "mycket " flytningar man kan ha för att det ska anses normalt. Svår fråga eftersom det är så individuellt hur man upplever det...
    Jag använder oftast inte trosskydd. Mina flytningar är svagt gulvita och luktar ej.
    Idag är jag på dag 12 i menscykeln och nu märks det att de ökar. Känner ni andra också av det?
  2. 1
    Hur mycket flytningar är normalt? Är en 2-barnmamma strax över 40. Undrar egentligen hur "mycket " flytningar man kan ha för att det ska anses normalt. Svår fråga eftersom det är så individuellt hur man upplever det...
    Jag använder oftast inte trosskydd. Mina flytningar är svagt gulvita och luktar ej.
    Idag är jag på dag 12 i menscykeln och nu märks det att de ökar. Känner ni andra också av det?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Men det låter som ganska kalssiska ägglossningaflytningar. Den brukar ju komma kanske mellan dag 12-16 i menscykeln. Det är normalt att det varierar under menscykeln. Och gulvita utan särskild lukt låter ju också helt normalt.
  4. 2
    Men det låter som ganska kalssiska ägglossningaflytningar. Den brukar ju komma kanske mellan dag 12-16 i menscykeln. Det är normalt att det varierar under menscykeln. Och gulvita utan särskild lukt låter ju också helt normalt.

Liknande trådar

  1. Mycket flytningar?
    By Jessica~5barnsmamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 14:40
  2. Hur mycket VAB är "normalt"?
    By Jobbmamma in forum Föräldraskap
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 08:08
  3. Mycket flytningar
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 11:24
  4. Mycket flytningar...
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 13:31
  5. mycket flytningar
    By p81 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 23:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar