247.50 kostade min salva
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    247.50 kostade min salva

    på apoteket men jag har rabatt så jag betalar bara 25 kr.. glad och bra att rabatten finns.. skönt med en promenad iaf.. fast det var lite duggit.. kram.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    247.50 kostade min salva på apoteket men jag har rabatt så jag betalar bara 25 kr.. glad och bra att rabatten finns.. skönt med en promenad iaf.. fast det var lite duggit.. kram.
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    just nu ahr jag full rabatt till juni nästa år så jag var å hämtade mediciner för typ 1700kr och det kostade nada- det är najs när det kan vara så
  4. 2
    just nu ahr jag full rabatt till juni nästa år så jag var å hämtade mediciner för typ 1700kr och det kostade nada- det är najs när det kan vara så
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    jepp very nice. Speciellt när vi är så fattiga eller hur. Min migränmedicin kostar ju 500 spän, köpte tvåpack, och då betalade jag runt 150 kr..
  6. 3
    jepp very nice. Speciellt när vi är så fattiga eller hur. Min migränmedicin kostar ju 500 spän, köpte tvåpack, och då betalade jag runt 150 kr..
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    precis jag åt förr maxalt rapitab mot migrän men jag blev så jäkla dålig av den den var dyr också typ 300kr för 6!!!!!!!!tabletter fjuttiga 6st!!! hutlöst ju, tur man fick rabatt ibland
  8. 4
    precis jag åt förr maxalt rapitab mot migrän men jag blev så jäkla dålig av den den var dyr också typ 300kr för 6!!!!!!!!tabletter fjuttiga 6st!!! hutlöst ju, tur man fick rabatt ibland
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    6 engångsdoser till näsan för 500 spänn.. huvva. men bra är dom. slipper svälja ont av att svälja då.
  10. 5
    6 engångsdoser till näsan för 500 spänn.. huvva. men bra är dom. slipper svälja ont av att svälja då.
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    på apoteket men jag har rabatt så jag betalar bara 25 kr.. glad och bra att rabatten finns.. skönt med en promenad iaf.. fast det var lite duggit.. kram.
    En gång om året betalar jag 1800 kr på ett bräde. Sen är det i och för sig fritt ett år framåt.
  12. 6
    på apoteket men jag har rabatt så jag betalar bara 25 kr.. glad och bra att rabatten finns.. skönt med en promenad iaf.. fast det var lite duggit.. kram.
    En gång om året betalar jag 1800 kr på ett bräde. Sen är det i och för sig fritt ett år framåt.

Liknande trådar

  1. salva/olja?
    By Anonym in forum Förlossning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 19:45
  2. Salva, vilken ska man ta?
    By Mika in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 23:00
  3. salva?
    By molima in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 20:49
  4. bra salva? mot
    By Lineaa in forum _0506 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 18:48
  5. Salva mot
    By Bullen m Frida in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 10:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar