Inte på humör...
Missfall
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Inte på humör...

    ... ikväll känns allt tråkigt. Jag har ont i magen och det gör att jag inte kan låta bli att tänka och oroa mig. Egentligen hade jag bestämt mig för att inte oroa mig för sådant jag inte kan styra över den här gången, för det som sker det sker ändå, och hittills har min filosofi fungerat ganska bra, men inte ikväll..,

    Jag har ont i magen, men inte jätteont. Jag blöder inte, vilket väl borde vara ett gott tecken. Tidigare idag var jag ute och gick med några kollegor som inte vet om att jag är gravid. De sprang nästan kändes det som och jag fick anstränga mig för att kunna följa med i deras takt. Elefantkliv efter elefantkliv...suck...

    Sedan kommer jag hem till en tjurig man med mitt redan tjuriga humör... suck... för en stund sedan fick jag dock en kram när vi tjurat färdigt båda två, så det känns lite, lite bättre nu. Att vara här och skriva av sig hjälper också lite. Tack för att ni finns där ute allihop!

    Kram Kittla
  2. 1
    Inte på humör... ... ikväll känns allt tråkigt. Jag har ont i magen och det gör att jag inte kan låta bli att tänka och oroa mig. Egentligen hade jag bestämt mig för att inte oroa mig för sådant jag inte kan styra över den här gången, för det som sker det sker ändå, och hittills har min filosofi fungerat ganska bra, men inte ikväll..,

    Jag har ont i magen, men inte jätteont. Jag blöder inte, vilket väl borde vara ett gott tecken. Tidigare idag var jag ute och gick med några kollegor som inte vet om att jag är gravid. De sprang nästan kändes det som och jag fick anstränga mig för att kunna följa med i deras takt. Elefantkliv efter elefantkliv...suck...

    Sedan kommer jag hem till en tjurig man med mitt redan tjuriga humör... suck... för en stund sedan fick jag dock en kram när vi tjurat färdigt båda två, så det känns lite, lite bättre nu. Att vara här och skriva av sig hjälper också lite. Tack för att ni finns där ute allihop!

    Kram Kittla
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    men tror du inte att det var din supersnabba promenad som gjorde att du fick lite ont i magen...
    eller att det kanske växer mycket just nu? måste ju kännas att livmodern växer...??
    jag har oxå lite "ont" från och till men jag försöker tänka att det måste kännas på ngt sätt...
    så länge jag inte ser ngt blod försöker jag vara positiv...
    kram kram
  4. 2
    men tror du inte att det var din supersnabba promenad som gjorde att du fick lite ont i magen...
    eller att det kanske växer mycket just nu? måste ju kännas att livmodern växer...??
    jag har oxå lite "ont" från och till men jag försöker tänka att det måste kännas på ngt sätt...
    så länge jag inte ser ngt blod försöker jag vara positiv...
    kram kram
  5. Tre vill bli fyra
    #3
    Svarade dig just inne i ankomstgruppen, men slänger in ett svar här också! Jag har haft jätteond växtvärk senaste veckan och i helgen fick jag bevis på att det inte var annat än växtvärk: Magen har ploppat ut rejält!

    Eftersom vi båda är i v. 11 nu så tror jag nog att det är växtvärk hos dig också!

    Kramar
  6. 3
    Svarade dig just inne i ankomstgruppen, men slänger in ett svar här också! Jag har haft jätteond växtvärk senaste veckan och i helgen fick jag bevis på att det inte var annat än växtvärk: Magen har ploppat ut rejält!

    Eftersom vi båda är i v. 11 nu så tror jag nog att det är växtvärk hos dig också!

    Kramar

Liknande trådar

  1. Mitt humör styr familjens humör
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 19:41
  2. Mitt humör är inte alls väder-
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-10, 11:45
  3. Inte på humör
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-20, 15:29
  4. Humör
    By anonymt namn in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 14:28
  5. Ok, jag är inte på humör
    By sajilijeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 23:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar