Tungt just nu
_0502 Februaribarn
  1. anonymt namn
    #1

    Tungt just nu

    Min bror åkte dit för rattfylla för 2 v sedan. Blev så förbannad på honom, fattar inte att han kunde sätta sig i bilen och köra. Han har erkänt att han har problem med spriten och går just nu en behandling för detta. Jag mår bara så himla dåligt av allt detta. Är storasyster och har alltid varit en lillmamma åt honom. Känns jätte jobbigt med jul och allt just nu.
  2. 1
    Tungt just nu Min bror åkte dit för rattfylla för 2 v sedan. Blev så förbannad på honom, fattar inte att han kunde sätta sig i bilen och köra. Han har erkänt att han har problem med spriten och går just nu en behandling för detta. Jag mår bara så himla dåligt av allt detta. Är storasyster och har alltid varit en lillmamma åt honom. Känns jätte jobbigt med jul och allt just nu.
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2

    Förstår att...

    det måste vara jättejobbigt. Vet inte riktigt vad jag ska säga för att muntra upp dig heller. Skickar över massa kramar till dig iallafall.
  4. 2
    Förstår att... det måste vara jättejobbigt. Vet inte riktigt vad jag ska säga för att muntra upp dig heller. Skickar över massa kramar till dig iallafall.
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Nej, fy vad tråkigt. Vad ledsen och besviken du måste känna dig. Skickar en massa styrkekramar.
  6. 3
    Nej, fy vad tråkigt. Vad ledsen och besviken du måste känna dig. Skickar en massa styrkekramar.
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Det var kanske bra att

    han åkte fast så att ni fick reda på det och han hjälp...Men jag förstår att det känns trist så klart. Hoppas det löser sig nu.
  8. 4
    Det var kanske bra att han åkte fast så att ni fick reda på det och han hjälp...Men jag förstår att det känns trist så klart. Hoppas det löser sig nu.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Vad jobbigt! Hoppas han tar emot hjälpen så att det löser sig!
    Skickar styrkekramar!
  10. 5
    Vad jobbigt! Hoppas han tar emot hjälpen så att det löser sig!
    Skickar styrkekramar!
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #6
    Oj vad tråkigt för er alla.... Förstår att man blir besviken och arg och ledsen. Men bra om han själv inser att han har problem med spriten,det är ju förutsättningen om man vill ha hjälp att man har insikt.

    Kramar!!
  12. 6
    Oj vad tråkigt för er alla.... Förstår att man blir besviken och arg och ledsen. Men bra om han själv inser att han har problem med spriten,det är ju förutsättningen om man vill ha hjälp att man har insikt.

    Kramar!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7

    inte skoj alls :(

    hoppas att han kan ta atg i detta o bli fri!
    stora, varma kramar till er
  14. 7
    inte skoj alls :( hoppas att han kan ta atg i detta o bli fri!
    stora, varma kramar till er

Liknande trådar

  1. såå tungt nu
    By GladaKon in forum _0905 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 20:27
  2. Nu är det tungt
    By Anonym in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 19:52
  3. Tungt, så fruktansvärt tungt
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 19:12
  4. Tungt...
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 11:26
  5. Det är tungt nu.
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 13:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar