Så nu svalde jag stoltheten..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Så nu svalde jag stoltheten..

    Och skickade iväg ett mail till ett företag jag arbetade på tidigare för att höra om eventuell timanställning..man kan ju inte få mer än ett nej eller hur?

    Och att leva på luft funkar ju inte heller..*S*

    Jag har skickat SÅ många ansökningar och oftast hör man inte ett ord, jag börjar tröttna rejält nu.

    Så idag har jag sökt tre jobb varav två var "spontanansökningar".
    Från det ena företaget fick jag svar efter en halvtimme..de skulle höra av sig till mig snarast..

    Så kanske, kanske, kanske kan man äntligen få ett jobb igen.De har sökt folk i ett par omgångar nu och jag har jobbat hos dem innan fast i en annan kommun..
    Jag vill inte sätta hela världen i brand- bara tända en liten eld i ditt hjärta.
  2. 1
    Så nu svalde jag stoltheten.. Och skickade iväg ett mail till ett företag jag arbetade på tidigare för att höra om eventuell timanställning..man kan ju inte få mer än ett nej eller hur?

    Och att leva på luft funkar ju inte heller..*S*

    Jag har skickat SÅ många ansökningar och oftast hör man inte ett ord, jag börjar tröttna rejält nu.

    Så idag har jag sökt tre jobb varav två var "spontanansökningar".
    Från det ena företaget fick jag svar efter en halvtimme..de skulle höra av sig till mig snarast..

    Så kanske, kanske, kanske kan man äntligen få ett jobb igen.De har sökt folk i ett par omgångar nu och jag har jobbat hos dem innan fast i en annan kommun..
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Håller alla tummar och tår för att du skall få napp! Ge inte upp -förr eller senare prickar du rätt.
  4. 2
    Håller alla tummar och tår för att du skall få napp! Ge inte upp -förr eller senare prickar du rätt.

Liknande trådar

  1. Svalde tuggummit
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-02-10, 16:48
  2. svalde sin tand
    By Ängelmamma in forum _05 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-28, 21:44
  3. Jag svalde en pipleksak typ....
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 17:38
  4. Han svalde!
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 23:02
  5. Han svalde en trasig ballong!!
    By Ponder in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 13:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar