Mammalyx
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Mammalyx

    I lördags hängde bebisen och jag med kollegorna på SPA och 4-rätters middag på ett jättefint slott. Lillkillen och jag sov över för det var långt hem och jag ville ha någonstans att ta vägen om han blev ledsen. Jag fick ansikts- och fotbehandling medan kollegorna gullade med lillkillen. Middagen gick jättebra, han var pigg och nyfiken. Han fick några matfläckar på sig...

    Det kändes lyxigt att sitta i salongen och amma. Och vi hade ett mysigt rum med dubbelsäng (med liten sänghimmel) för oss själva. Hotellfrukosten gick också bra, han sov i babysittern så jag kunde äte i lugn ro.

    Vilket lyxliv!
  2. 1
    Mammalyx I lördags hängde bebisen och jag med kollegorna på SPA och 4-rätters middag på ett jättefint slott. Lillkillen och jag sov över för det var långt hem och jag ville ha någonstans att ta vägen om han blev ledsen. Jag fick ansikts- och fotbehandling medan kollegorna gullade med lillkillen. Middagen gick jättebra, han var pigg och nyfiken. Han fick några matfläckar på sig...

    Det kändes lyxigt att sitta i salongen och amma. Och vi hade ett mysigt rum med dubbelsäng (med liten sänghimmel) för oss själva. Hotellfrukosten gick också bra, han sov i babysittern så jag kunde äte i lugn ro.

    Vilket lyxliv!
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Vilken lyx!!!
    Sånt där är man verkligen ej bortskämd med. Mannen var på Gentlemen's treat på Sturebadet med en kompis förra helgen, så nästa gång är det min tur! :-)
    Ulrika med Love 06111 och Klara & Hedda 080804
  4. 2
    Vilken lyx!!!
    Sånt där är man verkligen ej bortskämd med. Mannen var på Gentlemen's treat på Sturebadet med en kompis förra helgen, så nästa gång är det min tur! :-)
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    Gud va skont det later. Jag ar glad for en timme utan nagon unge om jag tex handlar lite mat. En ansiktsbehandling later gudomligt!!
  6. 3
    Gud va skont det later. Jag ar glad for en timme utan nagon unge om jag tex handlar lite mat. En ansiktsbehandling later gudomligt!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Känner igen det där med att handla utan barn, då får man vara lite "ledig". Fast min man ringer alltid och undrar när jag kommer hem
  8. 4
    Känner igen det där med att handla utan barn, då får man vara lite "ledig". Fast min man ringer alltid och undrar när jag kommer hem
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5
    Fniss! Jag ar saker pa att du kanner igen sucken av lattnad nar man kliver innanfor dorren ocksa!
  10. 5
    Fniss! Jag ar saker pa att du kanner igen sucken av lattnad nar man kliver innanfor dorren ocksa!

Liknande trådar

  1. Mammalyx...
    By mamma333 in forum Ensamförälder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-12, 13:10
  2. Dags för mammalyx
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 16:27
  3. Mammalyx
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 06:13
  4. Mammalyx!
    By Grodan och Arvid in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 13:57
  5. Sjukstuga och mammalyx
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 12:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar