Någon som har bara en liten, liten gnutt
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Någon som har bara en liten, liten gnutt

    energi över? I så fall tar jag tacksamt emot den, jag skulle egentligen träna efter jobbet men när jag åkte därifrån kl 19 så kände jag att jag orkar inte åka till gymet och träna till kl 20.30 för att sen vara hemma kl 22. Nu sitter jag här hemma istället och försöker samla ihop tillräckligt med energi för att orka mig ut på en promenad. Det känns egentligen som ett misslyckande också för jag borde springa en sväng istället.
  2. 1
    Någon som har bara en liten, liten gnutt energi över? I så fall tar jag tacksamt emot den, jag skulle egentligen träna efter jobbet men när jag åkte därifrån kl 19 så kände jag att jag orkar inte åka till gymet och träna till kl 20.30 för att sen vara hemma kl 22. Nu sitter jag här hemma istället och försöker samla ihop tillräckligt med energi för att orka mig ut på en promenad. Det känns egentligen som ett misslyckande också för jag borde springa en sväng istället.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Men en prommis är inget misslyckande Då vore jag totalt misslyckad vetdu
    Se så,ut med dig nu
  4. 2
    Men en prommis är inget misslyckande Då vore jag totalt misslyckad vetdu
    Se så,ut med dig nu
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    UT MED DIG *kickar dig i baken*
    Haha, ska jag säga som sitter här och egentligen borde gå och ta tvätten
  6. 3
    UT MED DIG *kickar dig i baken*
    Haha, ska jag säga som sitter här och egentligen borde gå och ta tvätten
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Usch det lät som jag såg ner på andra, det var inte alls så jag menade men jämfört med min målsättning att träna styrka eller springa så kändes inte promenaden som ett lika utmanande alternativ.

    Jag har tråcklat på mig Ipoden nu så jag är strax på väg
  8. 4
    Usch det lät som jag såg ner på andra, det var inte alls så jag menade men jämfört med min målsättning att träna styrka eller springa så kändes inte promenaden som ett lika utmanande alternativ.

    Jag har tråcklat på mig Ipoden nu så jag är strax på väg
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Hemma igen och det blev 1 timmas stavgång, alltid något. Sista backen var jag tvungen att testa lite i så jag körde "sprättande stavgång" i den och det var först då jag fick upp flåset lite så antingen har jag kört för lätt tidigare eller så har jag faktiskt en skaplig kondis i botten ändå.
  10. 5
    Hemma igen och det blev 1 timmas stavgång, alltid något. Sista backen var jag tvungen att testa lite i så jag körde "sprättande stavgång" i den och det var först då jag fick upp flåset lite så antingen har jag kört för lätt tidigare eller så har jag faktiskt en skaplig kondis i botten ändå.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Jättebra jobbat
  12. 6
    Jättebra jobbat
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Vad är "sprättande stavgång"?
  14. 7
    Vad är "sprättande stavgång"?
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Bra gjort att ge sig ut den här tiden på kvällen, tycker jag! Heja heja!
  16. 8
    Bra gjort att ge sig ut den här tiden på kvällen, tycker jag! Heja heja!
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9
    Bra jobbat Åse! Stavgång är absolut motion!
  18. 9
    Bra jobbat Åse! Stavgång är absolut motion!
  19. Medlem sedan
    Jan 2006
    #10
    Nej så lät det inte alls jag var bara tvungen att lyfta ram prommisen som en jättebra träningsformBra promenixat
  20. 10
    Nej så lät det inte alls jag var bara tvungen att lyfta ram prommisen som en jättebra träningsformBra promenixat
  21. ÅJ67 m 3 kidz
    #11
    Man springer med stavar och tar ut stegen lite så det blir som skidgång nästan. Det görs lättast och med mer motstånd i uppförsbacke.
  22. 11
    Man springer med stavar och tar ut stegen lite så det blir som skidgång nästan. Det görs lättast och med mer motstånd i uppförsbacke.
  23. ÅJ67 m 3 kidz
    #12
    Jag hade ju inget val jag hade ju lovat kollegan att gå till gymet egentligen så när jag backade på det så var jag tvungen att göra något i alla fall.
  24. 12
    Jag hade ju inget val jag hade ju lovat kollegan att gå till gymet egentligen så när jag backade på det så var jag tvungen att göra något i alla fall.
  25. ÅJ67 m 3 kidz
    #13
    Jag har ju gått mycket stavgång tidigare men det var ett tag sedan kom jag på. Igår var det nog bra att ha stavar med sig för det var rätt halt ute.
  26. 13
    Jag har ju gått mycket stavgång tidigare men det var ett tag sedan kom jag på. Igår var det nog bra att ha stavar med sig för det var rätt halt ute.

Liknande trådar

  1. Någon som sett en sådan liten liten sked
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 09:43
  2. En liten liten paus bara.....
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 16:14
  3. bara en liten sak..
    By sandhra79 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 21:58
  4. Kan någon be en liten liten
    By lifv in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 09:16
  5. Bara en liten sak
    By Kristin med 8 barn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 00:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar