Tröött.. risig och en sån där magkänsla
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Tröött.. risig och en sån där magkänsla

    Nåt på G snart? Vill bara hem nu och sova lite. känner mig lite smånervös och nästan illamående.... Kan det va så att liten börjar pocka på uppmärksamhet och vill ut? Har lite den känslan. Hoppas bara inte att det är falskalarm... Jag ska ju på julfest med jobbet på fredag...det brukar ju va bästa igångsättaren inte ska man få göra nåt sånt inte

    sambon undrade om jag var varm inatt.. hade kastat av mig täcket.. höll ju på att döööö av värmeslag För övrigt har nog även han börjat känna av att det är nära. HAN föreslog att vi skulle ta och packa BB-väskan snarast så den var klar...

    kram på er och era magar
  2. 1
    Tröött.. risig och en sån där magkänsla Nåt på G snart? Vill bara hem nu och sova lite. känner mig lite smånervös och nästan illamående.... Kan det va så att liten börjar pocka på uppmärksamhet och vill ut? Har lite den känslan. Hoppas bara inte att det är falskalarm... Jag ska ju på julfest med jobbet på fredag...det brukar ju va bästa igångsättaren inte ska man få göra nåt sånt inte

    sambon undrade om jag var varm inatt.. hade kastat av mig täcket.. höll ju på att döööö av värmeslag För övrigt har nog även han börjat känna av att det är nära. HAN föreslog att vi skulle ta och packa BB-väskan snarast så den var klar...

    kram på er och era magar
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Spännande....
    Du får meddela oss om det händer något :-)

    Kram från oss
  4. 2
    Spännande....
    Du får meddela oss om det händer något :-)

    Kram från oss
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Oj hoppas att det är så
    Håller tummarna och hoppas för dig!
    Kram
  6. 3
    Oj hoppas att det är så
    Håller tummarna och hoppas för dig!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Jag tycker man brukar kunna känna på sig när det är på g, hoppas det är så för dig! Jag bad mannen öppna fönstret igår, höll också på att dö av värmeslag. Jag frågade honom om han packat ngn BB-väska, och såg mycket frågande ut . "Ska man ha en sån? Vad ska va i den då?" Ja, tredje barnet.... Vad säger man ?
  8. 4
    Jag tycker man brukar kunna känna på sig när det är på g, hoppas det är så för dig! Jag bad mannen öppna fönstret igår, höll också på att dö av värmeslag. Jag frågade honom om han packat ngn BB-väska, och såg mycket frågande ut . "Ska man ha en sån? Vad ska va i den då?" Ja, tredje barnet.... Vad säger man ?
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Värmeslag??
    Blir man varm när det är på G??
    För jag har varit ASVARM de senaste dagarna.
    Alltså ligger med fönstret öppet o bara underkläder och är varm...
  10. 5
    Värmeslag??
    Blir man varm när det är på G??
    För jag har varit ASVARM de senaste dagarna.
    Alltså ligger med fönstret öppet o bara underkläder och är varm...
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Nu vet jag ärligt talat inte vad som händer... har haft en jäääättttee lång värk som inte släpper.. 4-5 min.. värkarna ligger mellan 3 och 5 min mellanrum... ska äta lite och se om det släpper eller om det verkligen är på gång nu.. Har inte vågat ringa sambon än... nog för att jag haft mycke och täta värkar förut men inte så här tidigt på em och inte sååå täta... för nu går de i ett i ett....
  12. 6
    Nu vet jag ärligt talat inte vad som händer... har haft en jäääättttee lång värk som inte släpper.. 4-5 min.. värkarna ligger mellan 3 och 5 min mellanrum... ska äta lite och se om det släpper eller om det verkligen är på gång nu.. Har inte vågat ringa sambon än... nog för att jag haft mycke och täta värkar förut men inte så här tidigt på em och inte sååå täta... för nu går de i ett i ett....
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    Kan du inte ringa BB på SÖS och prata med dem, kanske måste åka in snart
    Så du inte får bebis i bilen...
    Har du duschat eller badat för att se om värkarna släpper, men är dem jämna så är det väl inte förvärkar?
    Lycka till o skriv vad som händer!
    Håller tummarna för dig-
    Kram
  14. 7
    Kan du inte ringa BB på SÖS och prata med dem, kanske måste åka in snart
    Så du inte får bebis i bilen...
    Har du duschat eller badat för att se om värkarna släpper, men är dem jämna så är det väl inte förvärkar?
    Lycka till o skriv vad som händer!
    Håller tummarna för dig-
    Kram
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    Oj! Nu har dett gått två timmar, undrar vad som händer.... har det lugnat sig eller har du åkt in??? Spännande!
  16. 8
    Oj! Nu har dett gått två timmar, undrar vad som händer.... har det lugnat sig eller har du åkt in??? Spännande!
  17. Medlem sedan
    Jan 2007
    #9
    Svarar alldeles för sent, men jag skulle nog också ringa och prata med dom på SöS.... Väntar på spännande besked!!
  18. 9
    Svarar alldeles för sent, men jag skulle nog också ringa och prata med dom på SöS.... Väntar på spännande besked!!
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10
    inget mer under solen.... regnet.. har duschat och sovit en stund värkarna håller i sig men gör inte riktigt lika ont inte hela tiden i alla fall. blir nog inget idag i alla fall.
  20. 10
    inget mer under solen.... regnet.. har duschat och sovit en stund värkarna håller i sig men gör inte riktigt lika ont inte hela tiden i alla fall. blir nog inget idag i alla fall.
  21. Medlem sedan
    Sep 2008
    #11
    Annars hade det väl varit helt ok att åka in och komma därifrån om några dagar med bebis.

    kram!
  22. 11
    Annars hade det väl varit helt ok att åka in och komma därifrån om några dagar med bebis.

    kram!

Liknande trådar

  1. Tröött
    By SarahB in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 08:51
  2. söndagkväll. och jag är tröött
    By jenjen in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 22:15
  3. urk... jag är TRÖÖTT
    By NinnaA in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 09:52
  4. Tröött...
    By karinko in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 08:58
  5. Blir så tröött...
    By Susanne in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar