Kryper inte, står inte, går inte, MEN...
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Kryper inte, står inte, går inte, MEN...

    ... nu står hon iaf och svajjar i krypställning . Igår helt plötsligt på ÖF så stod hon där på alla fyra och hon upprepade det för pappa sen på kvällen här hemma. Liiite tar hon sig runt nu också, antingen pressar hon sig bakåt när hon ligger på mage eller så förflyttar hon sig sittande. Sätter sig förresten upp själv lätt som en plätt också utan att vara i krypställning först, förstår inte riktigt hur hon gör . Känns lite skoj att rapportera sånt här när det finns bebisar här som går redan!!!!!!! Vad de är olika våra barn!

    Sen har sista nätterna varit upp-och-ner här. Vaknar stup i kvarten som jag skrev lite längre ner. Jag har lite svårt att bena ut vad det är som stör henne nu också iom att det är så mkt på gång. Krypvilja och ont i munnen verkar iaf vara 2 anledningar och på det lite mammighet, den här åldern hade storasyster lite störd sömn också så det är väl utvecklingen som gör det... Hoppas iaf på att gamla Hannah kommer tillbaka snart!!!

    Kram på er!
    Annie med E -06, H -08 och nytillskottet F född på annandagen -11.
  2. 1
    Kryper inte, står inte, går inte, MEN... ... nu står hon iaf och svajjar i krypställning . Igår helt plötsligt på ÖF så stod hon där på alla fyra och hon upprepade det för pappa sen på kvällen här hemma. Liiite tar hon sig runt nu också, antingen pressar hon sig bakåt när hon ligger på mage eller så förflyttar hon sig sittande. Sätter sig förresten upp själv lätt som en plätt också utan att vara i krypställning först, förstår inte riktigt hur hon gör . Känns lite skoj att rapportera sånt här när det finns bebisar här som går redan!!!!!!! Vad de är olika våra barn!

    Sen har sista nätterna varit upp-och-ner här. Vaknar stup i kvarten som jag skrev lite längre ner. Jag har lite svårt att bena ut vad det är som stör henne nu också iom att det är så mkt på gång. Krypvilja och ont i munnen verkar iaf vara 2 anledningar och på det lite mammighet, den här åldern hade storasyster lite störd sömn också så det är väl utvecklingen som gör det... Hoppas iaf på att gamla Hannah kommer tillbaka snart!!!

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Oh vad kul!!!Det är skoj när det lär sig ngt nytt!
    Men visst är det konstigt att vissa går medans vissa inte kryper än osv!
    Ska bli kul at se!
  4. 2
    Oh vad kul!!!Det är skoj när det lär sig ngt nytt!
    Men visst är det konstigt att vissa går medans vissa inte kryper än osv!
    Ska bli kul at se!
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Duktig tjej!!!

    Här är nätterna oroliga med, hoppss det går över snart *gääsp* Men det händer mkt i denna ålder med!
  6. 3
    Duktig tjej!!!

    Här är nätterna oroliga med, hoppss det går över snart *gääsp* Men det händer mkt i denna ålder med!
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Heja heja! Men att hon sätter sig själv då! Det gör inte Vilgot och han kryper och reser sig mot saker nu.
    Duktig tjej
    Ja, sömnen ja... Jag kör på att lägga mig tidigt! Inte så kul eller lätt alltid, men när jag gör det så är jag mycket piggare och gladare dagen efter!

    Kram tillbaks!
  8. 4
    Heja heja! Men att hon sätter sig själv då! Det gör inte Vilgot och han kryper och reser sig mot saker nu.
    Duktig tjej
    Ja, sömnen ja... Jag kör på att lägga mig tidigt! Inte så kul eller lätt alltid, men när jag gör det så är jag mycket piggare och gladare dagen efter!

    Kram tillbaks!
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Duktigt tjej. Då dröjer det nog inte länge förräns hon kommer på det och resten hon tränar på.
    Jag tror att sömnen påverkas mycket när dom lär sig nya saker. Min mellersta pojk sov uselt så fort han skulle lära sig något nytt och även när han fick tänder.
  10. 5
    Duktigt tjej. Då dröjer det nog inte länge förräns hon kommer på det och resten hon tränar på.
    Jag tror att sömnen påverkas mycket när dom lär sig nya saker. Min mellersta pojk sov uselt så fort han skulle lära sig något nytt och även när han fick tänder.
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    Duktig tjej!

    Vad kul, snart är det slut på friden hos er också

    Hejja Hannah
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  12. 6
    Duktig tjej! Vad kul, snart är det slut på friden hos er också

    Hejja Hannah
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    Visst är det väl ändå skönt att de är så olika. Ska bli roligt att ses imorgon.
  14. 7
    Visst är det väl ändå skönt att de är så olika. Ska bli roligt att ses imorgon.
  15. Medlem sedan
    Jul 2000
    #8
    Och snart går hon

    Kanske inte riktigt, men när dom väl sätter igång brukar det gå snabbt!
  16. 8
    Och snart går hon

    Kanske inte riktigt, men när dom väl sätter igång brukar det gå snabbt!
  17. Medlem sedan
    Dec 2000
    #9
    Hejja tjejen, bra jobbat! Det är ju sådär, att plötsligt kan de bara
  18. 9
    Hejja tjejen, bra jobbat! Det är ju sådär, att plötsligt kan de bara
  19. Medlem sedan
    Oct 2005
    #10
    Vilken duktig tjej! Men jobbigt med sömnen, men jag tror snart du har din glada och harmoniska dotter tillbaka *hoppas*
  20. 10
    Vilken duktig tjej! Men jobbigt med sömnen, men jag tror snart du har din glada och harmoniska dotter tillbaka *hoppas*

Liknande trådar

  1. Kryper inte än???
    By halven in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-02, 09:24
  2. Ensam som inte kryper???
    By Maline med 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 18:24
  3. Finns det nån som INTE kryper
    By --mm-- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 18:33
  4. Fler som inte kryper?
    By Ina m 2 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 21:20
  5. Fler små som INTE går, står, kryper...
    By mallimell+3 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 16:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar