Positiv
Missfall
  1. Tre vill bli fyra
    #1

    Positiv

    Hej på er tjejer!

    Hur mår ni? Allt bra med era magar?

    Själv satt jag på soffan igår och klappade lite på magen och sa till min sambo: Du, jag börjar faktiskt tro att det blir bäbis den här gången!

    Det känns lite så. Är i v. 10+4 idag och tror att jag har slappnat av lite de senaste dagarna och att tankarna blivit mer positiva! Härligt! Fast jag har några veckor kvar tills dagen för mitt första missfall (12+2) så än vågar jag inte ropa hej!

    Imorgon bitti ska jag på ett snabbt kontroll-VUL. Om allt ser bra ut då så ska jag berätta för min chef. Tror att det kommer bli en jättejobbig tid framöver eftersom hon kommer sitta rejält på pottkanten, men jag kanske underskattar henne....

    Så håll gärna en tumme eller två för mig dels vid VUL:et och dels vid samtalet. När chefen vet kommer jag även outa mig mig här ;-)

    Sköt om er!

    Kram
  2. 1
    Positiv Hej på er tjejer!

    Hur mår ni? Allt bra med era magar?

    Själv satt jag på soffan igår och klappade lite på magen och sa till min sambo: Du, jag börjar faktiskt tro att det blir bäbis den här gången!

    Det känns lite så. Är i v. 10+4 idag och tror att jag har slappnat av lite de senaste dagarna och att tankarna blivit mer positiva! Härligt! Fast jag har några veckor kvar tills dagen för mitt första missfall (12+2) så än vågar jag inte ropa hej!

    Imorgon bitti ska jag på ett snabbt kontroll-VUL. Om allt ser bra ut då så ska jag berätta för min chef. Tror att det kommer bli en jättejobbig tid framöver eftersom hon kommer sitta rejält på pottkanten, men jag kanske underskattar henne....

    Så håll gärna en tumme eller två för mig dels vid VUL:et och dels vid samtalet. När chefen vet kommer jag även outa mig mig här ;-)

    Sköt om er!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Håller tummarna stenhårt förstås
  4. 2
    Håller tummarna stenhårt förstås

Liknande trådar

  1. Positiv...
    By nickan73 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 08:41
  2. positiv dag
    By anonymt namn in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 18:48
  3. En positiv sak
    By Lilla Jag in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-29, 16:28
  4. positiv ska med att ha ont
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 12:01
  5. GBS positiv :(
    By -Louisa- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 18:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar