Jobbig dag
_0809 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Jobbig dag

    Idag har varit en kämpig dag. Arvid har inte dragit på smilbanden många gånger. Varje matning har han skrikit och gråtit och inte velat ta flaskan, även om han först har uttryckt hunger. Det funkade bara om jag gick omkring med honom samtidigt som jag matade honom. Efter en stund kunde jag sätta mig ned med honom. Måste vara något med magen... Men jag känner mig så maktlös!
  2. 1
    Jobbig dag Idag har varit en kämpig dag. Arvid har inte dragit på smilbanden många gånger. Varje matning har han skrikit och gråtit och inte velat ta flaskan, även om han först har uttryckt hunger. Det funkade bara om jag gick omkring med honom samtidigt som jag matade honom. Efter en stund kunde jag sätta mig ned med honom. Måste vara något med magen... Men jag känner mig så maktlös!
  3. jenlon
    #2
    Ja usch, såna där dagar är så jobbiga. Man blir helt slut samtidigt som man tycker så synd om sitt barn som har ont. Hoppas att ni får en bättre dag imorgon!
  4. 2
    Ja usch, såna där dagar är så jobbiga. Man blir helt slut samtidigt som man tycker så synd om sitt barn som har ont. Hoppas att ni får en bättre dag imorgon!
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Ujuj, hoppas det var lite magkrångel (så ni fått en förklaring, jag söker alltid anledningar och tror att ALLT beror på nåt...) och att det gått över tills idag och att det blir en strååååålande dag idag för er!
    Ulrika med Love 06111 och Klara & Hedda 080804
  6. 3
    Ujuj, hoppas det var lite magkrångel (så ni fått en förklaring, jag söker alltid anledningar och tror att ALLT beror på nåt...) och att det gått över tills idag och att det blir en strååååålande dag idag för er!
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Tack för supporten! Jodå, idag var en bättre dag - fler soliga leenden än igår. Härligt!
  8. 4
    Tack för supporten! Jodå, idag var en bättre dag - fler soliga leenden än igår. Härligt!
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Jag känner igen mig, vi hade en jobbig dag igår men mycket gnäll. I dag är han hur glad som helst, skönt! Hoppas att ni har det bra.
  10. 5
    Jag känner igen mig, vi hade en jobbig dag igår men mycket gnäll. I dag är han hur glad som helst, skönt! Hoppas att ni har det bra.

Liknande trådar

  1. Jobbig dag
    By Ylli in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-05-20, 14:25
  2. Jobbig oro
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-29, 18:20
  3. Jobbig dröm, nästan lika jobbig sanning!
    By KRÅKA in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-05-25, 13:19
  4. Jobbig dröm...jobbig forts..
    By Sussus in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 19:33
  5. En jobbig tid
    By Anonym idag in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 12:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar