Ultraljudet!
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Ultraljudet!

    åååhh igår fick vi äntligen se vårt lilla frö...
    Allt var som det skulle och satt där de skulle, två armar o ben, ja ni vet
    Wihooo *hoppar av lycka* Tänk att äntligen få se fröet.
    Dock fick vi inga vidare bilder men de får ju va så.. Fick två som var nåttsånär, ska lägga in dem i galleriet nu tänkte jag.
    Blev flyttad till 6maj istället. Ändrar i BF listan.
    Ha de bra allihopa o lycka till på era ultraljud!
    Kram Yris
    ♥ Lilly o Pluppen ♥
  2. 1
    Ultraljudet! åååhh igår fick vi äntligen se vårt lilla frö...
    Allt var som det skulle och satt där de skulle, två armar o ben, ja ni vet
    Wihooo *hoppar av lycka* Tänk att äntligen få se fröet.
    Dock fick vi inga vidare bilder men de får ju va så.. Fick två som var nåttsånär, ska lägga in dem i galleriet nu tänkte jag.
    Blev flyttad till 6maj istället. Ändrar i BF listan.
    Ha de bra allihopa o lycka till på era ultraljud!
    Kram Yris
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Så skönt att allt såg bra ut.
  4. 2
    Så skönt att allt såg bra ut.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Härligt med lyckat UL!!
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  6. 3
    Härligt med lyckat UL!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    Instämmer med föregående talare skönt att se att allt är bra!
  8. 4
    Instämmer med föregående talare skönt att se att allt är bra!
  9. nr2?
    #5
    Härligt att allt såg bra ut, var själv på UL igår, och det är såååå skönt att verkligen kunna börja njuta av att vara gravid istället för att nojja över att ngt är tokigt.
    Undrar bara en grej - såg att du blivit framflyttad en vecka - det blev jag med, men det går verkligen inte ihop.
    Då skulle jag ha haft 3 v från senaste mens till äl - och sen testat pos på typ 7 dagar efter ??? Konstigt va? Hur blir det för dig när de flyttar?
  10. 5
    Härligt att allt såg bra ut, var själv på UL igår, och det är såååå skönt att verkligen kunna börja njuta av att vara gravid istället för att nojja över att ngt är tokigt.
    Undrar bara en grej - såg att du blivit framflyttad en vecka - det blev jag med, men det går verkligen inte ihop.
    Då skulle jag ha haft 3 v från senaste mens till äl - och sen testat pos på typ 7 dagar efter ??? Konstigt va? Hur blir det för dig när de flyttar?
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Okej ja nu kan man glädja sej till döds nästan fy faro vad man har blivit kännslig bara. Gråter fan för minsta lilla grej haha ovanligt för mej som kanske gråter en gång om året i vanliga fall, nu måste jag samla mej för o ringa min mormor o berätta att de såg bra ut. Bara tanken får mej gråtfärdig haha. Hm jag testade positivt samma dag som ja hade BIM dvs 26 augusti.. Hm hur blir det då?? Kan inte räkna haha belv helt stirrig nu
  12. 6
    Okej ja nu kan man glädja sej till döds nästan fy faro vad man har blivit kännslig bara. Gråter fan för minsta lilla grej haha ovanligt för mej som kanske gråter en gång om året i vanliga fall, nu måste jag samla mej för o ringa min mormor o berätta att de såg bra ut. Bara tanken får mej gråtfärdig haha. Hm jag testade positivt samma dag som ja hade BIM dvs 26 augusti.. Hm hur blir det då?? Kan inte räkna haha belv helt stirrig nu

Liknande trådar

  1. ultraljudet!
    By martina_daniel in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-22, 19:16
  2. Ultraljudet...
    By ***Summertime in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 10:18
  3. Ultraljudet!
    By -Emla- in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 12:24
  4. Ultraljudet
    By Zelda. in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 18:36
  5. Ultraljudet...
    By Fröken Blinka in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar