gravid igen?
_0809 Septemberbarn
  1. anonym
    #1

    gravid igen?

    Jag undrar om jag redan är gravid igen? Hade haft min första mens och tänkte inte på att jag kanske hade ägglossning när vi hade sex första gången efter förlossningen. Visserligen ett avbrutet samlag men ändå. Kom på att jag kanske mycket väl skulle kunna bli gravid igen för sent för att ta ett dagen efter-piller. Nu har jag molvärk i magen. Känner mig dum och korkad och ledsen för jag vet inte om jag orkar med en ny bebis så kort tid efter denna bebis. Måste vänta innan jag kan ta ett test för att veta säkert.

    Ville bara få ur mig det för någon för att lätta på tankarna som mal i huvudet.
  2. 1
    gravid igen? Jag undrar om jag redan är gravid igen? Hade haft min första mens och tänkte inte på att jag kanske hade ägglossning när vi hade sex första gången efter förlossningen. Visserligen ett avbrutet samlag men ändå. Kom på att jag kanske mycket väl skulle kunna bli gravid igen för sent för att ta ett dagen efter-piller. Nu har jag molvärk i magen. Känner mig dum och korkad och ledsen för jag vet inte om jag orkar med en ny bebis så kort tid efter denna bebis. Måste vänta innan jag kan ta ett test för att veta säkert.

    Ville bara få ur mig det för någon för att lätta på tankarna som mal i huvudet.
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    oj, ja det blir tätt inpå. Men stressa inte upp dig innan du fått svar. lättare sagt än gjort. men du kan ändå inte göra något nu. För din skull så hoppas jag på ett minus på stickan. Det är säkert ingen fara. molvärken kan ju vara något annat. Mensen kan ju vara sen eller tdig,,,, inget är iordning efter en graviditet,,,, ta det lugnt. kram från mig
  4. 2
    oj, ja det blir tätt inpå. Men stressa inte upp dig innan du fått svar. lättare sagt än gjort. men du kan ändå inte göra något nu. För din skull så hoppas jag på ett minus på stickan. Det är säkert ingen fara. molvärken kan ju vara något annat. Mensen kan ju vara sen eller tdig,,,, inget är iordning efter en graviditet,,,, ta det lugnt. kram från mig

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid igen !
    By gummigumman in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-14, 17:18
  3. gravid igen
    By Anonym in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 20:29
  4. Gravid.... igen
    By Minimoo in forum Abort
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 16:35
  5. Jag är gravid igen!!!
    By mallan med hilda in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 08:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar