Uppdatering av bvc besök (långt)
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Uppdatering av bvc besök (långt)

    Hej!

    Har äntligen några minuter över för att skriva. Det har varit en ändelserik vecka. Med läkarbesök och spruta. Malte väger nu 8525g och är 66 cm lång, så han har att ta av vid en ev sjukdom .
    Vi frågade även om hans pupiller men eftersom Malte skrek mest hela tiden så läkaren kunde inte se något. Men vi ska hålla koll, så får läkaren titta senare om det behövs. Läkaren trodde att ena ögat kunde vara lite mindre känsligt för ljus, vi får vänta och se om det växer bort eller om det är något som Malte får leva med.

    Jag har även varit på något som de kallade uppföljningsintervju på jobbet. Egentligen är jag operatör på ett pappersbruk men sista två åren har jag jobbat med ett projekt på underhållssidan och där skulle jag vilja vara kvar.

    Malte har fått varit hos mormor en dag denna vecka, då jag var med jobbet på ett studiebesök. Malte hade i och för sig storebror med sig men det var ändå nervöst eftersom det var första gången. Men så klart hade det gått bra både mormor och Malte överlevde

    Kram på er alla!
    **Cecilia med Andreas 040318 och Malte 080610**
  2. 1
    Uppdatering av bvc besök (långt) Hej!

    Har äntligen några minuter över för att skriva. Det har varit en ändelserik vecka. Med läkarbesök och spruta. Malte väger nu 8525g och är 66 cm lång, så han har att ta av vid en ev sjukdom .
    Vi frågade även om hans pupiller men eftersom Malte skrek mest hela tiden så läkaren kunde inte se något. Men vi ska hålla koll, så får läkaren titta senare om det behövs. Läkaren trodde att ena ögat kunde vara lite mindre känsligt för ljus, vi får vänta och se om det växer bort eller om det är något som Malte får leva med.

    Jag har även varit på något som de kallade uppföljningsintervju på jobbet. Egentligen är jag operatör på ett pappersbruk men sista två åren har jag jobbat med ett projekt på underhållssidan och där skulle jag vilja vara kvar.

    Malte har fått varit hos mormor en dag denna vecka, då jag var med jobbet på ett studiebesök. Malte hade i och för sig storebror med sig men det var ändå nervöst eftersom det var första gången. Men så klart hade det gått bra både mormor och Malte överlevde

    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Glömde att säga att vi har även bakat pepparkakor och köpt julklappar, ingen glögg har däremot smakats. Snart är det jul och nästa vecka ska jag på två julbord och få äta mat i lugn och ro!!
  4. 2
    Glömde att säga att vi har även bakat pepparkakor och köpt julklappar, ingen glögg har däremot smakats. Snart är det jul och nästa vecka ska jag på två julbord och få äta mat i lugn och ro!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Skönt att höra ifrån dig och att allt verkar bra!
  6. 3
    Skönt att höra ifrån dig och att allt verkar bra!

Liknande trådar

  1. uppdatering Bm besök v 24
    By nettem3 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-11, 22:41
  2. Uppdatering efter BM-besök.. (långt)
    By Sandra -83 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 14:54
  3. Uppsala besök...uppdatering!
    By nettiz__ in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 10:49
  4. Uppdatering och bm-besök
    By emwi o pyret in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 13:06
  5. Lite uppdatering,Bm-besök :-)
    By jossan30 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 16:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar